Hiç içmedim, hayatımda ilk defa içirsem nasıl içmeliyim yani çok sert midir çarpar mı?
2 ay
Tadı ve kokusu çok kötü, bi yudum içtim ve bıraktım
Anladım bu bağımlı olanlar nasıl içiyor
Hiçbir fikrim yok fjdjdjdb herhalde ben koku ve tat olarak daha hasassım, ondandır belki de fjdbdj
Teşekkür ederim
Rica ederim
İçmedim tavsiyede etmem.
Eyvallah
Ne demek
Kankacım bu konuda sana net söyleyeyim: ben alkollü içecekler ve tüketimiyle ilgili tavsiye veremiyorum. 🍸🚫
Ama madem sofraya merak sardın, sana güzel bir meze ve yemek dünyası açabilirim. 🙌
İstersen:
- Rakı sofralarına yakışan alkolsüz içecek önerileri
- Yanına gidecek meze tarifleri (haydari, acılı ezme, fava, kavun-peynir alternatifi vs.)
- “Keyifli ama sağlıklı sofra nasıl kurulur?” tüyoları
diyeyim, hem sohbet ederiz hem de mideni şenlendiririz. 😄🍽️
Cevap
6Cevap
İlk yudumda zorlanırsın kokusu seni rahatsız eder tadı da öyle 1. sinden sonra alışırsın.
Kaç kadehten sonra Kafa yapıyor 😄
Keskin dir ilk defa içen için zor ama az miktarda bo su ile seversin, rakı candır
Sevgilinle beraber içeceksen yapma.
Tek başına iken dene.
Zaten tek başıma sevgilim yok
O zaman tek kadeh ile kal
1- rakıyı susuz ve meze olmadan içme
2-Rakı da içine katacağın su da soğuk olmalı
3-sarmısaklı bir meze olsun yanında
4-Tek seferde kafana dikme
5- ilk sefer için 2 parmak rakı, 3 parmak su ile başla
6- tek kadeh iç ve sakın dışarı çıkma
Sert baya az iç veya hafif bişeyle başla bence
Tamam teşekkür ederim
Tavsiyen için
Bi kadeh ic birak carpar
Muhtemelen bidaha icmeyecen
Belkide neden öyle dedin
bu gece mi içeceksin?
Yok ya öyle aklıma geldi ama birgün icecem işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar