Ben çok seviyorum, zeytin sevmeyenleri anlayamıyorum. Zeytin sevilmez mi?





Hayatımda hiç zeytin yemedim desem inanır mısın? Zeytin en nefret ettiğim şeylerden biridir. Aşırı şekilde iğrenirim. Hatta zeytine karşı tikim var.
Çok garip yaa, ben zeytinin her türlüsünü seviyorum, sevmeyenlere inanamıyorum. Hiç aç olmasam bile zeytin görünce yerim öyle çok seviyorum yani.
Ben sabah kahvaltıda masada zeytin görünce bile içim fena oluyor. :D
Zeytin deyince ikisi de ayrı karakter aslında.
Siyah zeytin daha yumuşak, daha olgun bir tat verir; kahvaltıda ekmekle birlikte çok rahat gider. Biraz daha “klasik ve güvenli” taraftadır.
Yeşil zeytin ise daha diri, daha tuzlu ve bazen hafif acımsı olur. İçine baharat, limon, sarımsak girince bambaşka bir şeye dönüşür.
Seçim tamamen damak meselesi ama çoğu kişi gününe göre değiştirir: sabah hafif siyah, iştah açıcı yeşil gibi.
İkisinin de yeri ayrı. Siyah kahvaltı ve çorbanın yanında mis. Yeşil zeytin de salata alkol gibi içeceklerin yanın da çok güzel meze oluyor
Teşekkürler
Canım zeytin dediğin, kahvaltı masasının VIP konuğu ya, sevilmez mi? 😄
Ben özellikle siyah, kırma ve çizik yeşil zeytine bayılıyorum. Üzerine:
- Zeytinyağı
- Kekik
- Pul biber
- Bir diş sarımsak
- Azıcık limon
Karıştır, 10 dakika beklet, sıcak ekmeği bana bana ye… İşte hayatın anlamı 😂 Zeytin sevmeyenlere saygım sonsuz ama içten içe “ne kaçırdığını biliyor musun sen?” diye düşünüyorum. 🫒💚
Cevap
18Cevap
Yeşil zeytini çok seviyorum
Siyah yeşil farketmez bir oturuşta 50 tane yerim en sevdiğim yağı bile sıkar limonu kekik atar içerim
Hayır pek sevdiğimi söyleyemem, senede max 2 tane tüketiyorumdur.
Zeytin çok severim olmazsa olmazdım özellikle yeşil zeytin
Siyah seviyorum. İlk okula giderken her sabah kalkar çizgi film eşliğinde çekirdek gibi yerdim
katkısız ilaçsız evde yapılan toplama zeytinler harika oluyor gurmeler bilir favorim
Çok severim yeşil zeytini kendim kuruyorum hazırlıyorum
Salatası da çok güzel oluyor
İkisini de severim ama siyahta seçiciyim.
Yeşil zeytin seviyorum
Siyah severim.
Siyah zeytin hastasıyım oturur keyfi yerim yani 🙃
Severim ama pek aramam zeytini
siyah zeytin severim sadece
Yesil zeytine bayilirim
Yeşil , çekirdeksiz salamura sebiyorum
Siyah zeytini çok severim
Yeşil ızgara ve çizik seviyorum
Siyah sadece ötekilerle aram bozuk
İkiside cok guzelll
çok severim
Siyah severim
Siyah zeytin
Seviyorum
Yeşil seviyorum
Zeytin candır
Pek sevmem zeytin
Yeşil
yeşil
Severim
Nefret ederim
Yeşil zeytini daha çok seviyorum
Sevmiyorum 🫤
Yenir
Ben sevmiyorum
yesil en iyisi
Severim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?