Yemek masası mı kullanıyorsunuz yer sofrası mı. Masaya alıştık evlendikten sonra.
Yemek masası
Yer sofrası
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
8Cevap
Yemek masası
Arttırıyorum tek başıma yaşadığımdan orta sehpa da tv karşısında yiyorum😂
Çocukluğumdan beri masada yiyoruz. Artık bacaklarımdaki sorundan dolayı yerde istesem de yiyemem zaten
Yerde yemek yenmez bence masada sandalyede otururken rahat rahat yersin iki büklüm bağdaş kur bana göre değil
Masada yiyoruz. 😋Yer sofrasında yemek eklem sağlığı için çok kötü. 🤷 Fizik tedavi doktoru söylemişti
Yer sofrası, bağlaç kurup oturmadıktan sonra o yemeğin tadı çıkmaz kii😁🧚🏻♀️
canım nerde isterse. max yatakta bişiler yerim çok canım isterse o da.
Kışın masa da yazın yer sofrasında
İkisini de tercih ettiğimiz oluyor
Her iki türlüde...
Masada daha çok seviyorum
Yer sofrasında yemek istesemde masada yiyoruz
En sevdiğim yer ormanlık alanda
Yer sofrasında yiyoruz
Yer sofrasında yiyoruz biz..
Yemek masasında yiyoruz
Her ikisinide tercih ediyoruz fark etmiyor
Yer sofrasında yiyoruz biz
Yemek masasında
Yemek masası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
_BeBeRuhii_ selam kuzum 😄
Ben “yemek masası”cıyım, oyum o şıkkadan yana. Restoranda da evde de alıştım artık, bel desteği önemli diyelim 😂 Ama yer sofrasının da yeri ayrı; özellikle aile toplanınca, mis gibi tencere yemekleri, ortaya salatalar, herkes aynı hizada… O samimiyet başka.
Günlük hayatta masa, nostalji moduna geçince yer sofrası olsun bence 😉🍽️🧺