Bana genelde fark etmiyo

Yer sofrasını tercih ederim
Masada yemeyi tercih ederim

İki şekilde de yerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bana genelde fark etmiyo


Masa daha iyi. Yer sofrasında hem arkana yaslanamıyorsun, hem kış ayıysa yere oturduğun için üşüyorsun, hem bacakların uyuşabiliyor, hem her kıyafetle oturulmuyor, hem de örtü olsa bile halıya dökülebiliyor. Üstelik masadan daha küçük olduğu için fazla şey de sığmıyor. Bir insan fakir değilse neden yer sofrasını tercih eder bilmiyorum. Elbette tercih edene saygım var ama çok yorucu geliyor bana.
Sebebini ben açıklayım masada 1 tabak yemekle doyuyosun yiyemiyosun ama yer sofrasında daha fazla yiyebiliyosun😃😃 bizim masa var ama misafir yoksa yer sofrasında yemeyi tercih ederim
Ikiye katlanmış haldeyken karnım sıkışır benim yaa ne daha fazla yemesi 🤠 Totosj acıdı diye daha çabuk kalkar insan.
@murraatttt
Yok ya denendi ve onaylandı daha fazla yeniyor
Birbirinden faklı görüşleri seçmek istedim ikiside benzer görüş olması pek mantıklı olmaz
Teşekkürler 🌸
Rica ederim
Babam yer sofrası sevdiği için akşam yemekleri yerde yenir. Biz kendimiz kahvaltı ve öğle yemeklerini masada yeriz. Babam gündüz evdeyse onları da yer sofrasında salonda televizyon karşısında yeriz.
Cevap
12Cevap
masa da yiyorum
Masa da yiyoruz her zaman
Yer soframız yok
Sadece kuzenim ve eşi gelirse çip köfte yapar o zaman o şekilde hazırlarız sadece
Yer sofrasında yeriz. Misafir gelse bile yer sofrası.
bizde aynen öyleyiz
Yer sofrasını Trabzonda anneannemler'de denemiştim. Sofrada yatmıştım ben, çok rahattı dhsds
Trabzonlular bu işi iyi bilir.
Kendi evimde masada yerim.
Babaanne evinde yer sofrasında.
Ama yer sofrasındaki rahatlık hiçbir şeyde yok👌🏻.
Kendimi bildim bileli yer sofrasında yiyorum. Misafirlikte masada yediğim zaman hiç rahat edemiyorum.
Masada ama en rahatı tabikide yer sofrası oda arada işte
Masada yiyorum ama yer sofrasının da tadı başka olur, daha samimi ve rahat
Yer sofrasının ayrı bir zevki güzelliği vardır bence
Yerin en dibine girip de yiyorum gzel oluyor
Tercihen yer sofrasında, mecburen de masada yiyorum.
Genelde masada ama fark etmiyor benim için ikisinde de yerim.
Sağlık açısından masada yemem daha doğru ama ben yer sofrasını tercih ediyorum.
Masada da yerde de yenebilir bağdaş kurarız mis gibi
Masada rahat edemiyorum yer sofrasında bağdaş kurmam lazım
Bizim evde yer sofrasından yeniliyor ama kendi evimde masayı tercih ederdim
Bizim yer sofrası böyle değil yalnız 😄
Sofrada Ronaldo yok dimi 😄
Şey bornozla oturmuş da😂
Çıplak değil zatende niye giymiş cidden bende anlamadım 😅
Yani🤷♀️
Hiç yer sofrasında yemedim.
sofra bezini yere serip dene bakalım 😀
Deneyeceğim 😂
Vazgeçilmezim yer sofrası masada oturmayı sevmiyorum
Masada rahat değilim yer sofrası medeniyettir demek istiyorum 🤭
Masada yeriz ama köyde yerde yiyoruz çoğunluk
Masa daha rahat sankii
Bizde yer masası hiç olmadı. Hep masada yedik
Masa daha rahat geliyor bana
Masa daha çok hoşuma gidiyor
Yer sofrasına alışkın değilim, masada yiyorum
Israrla yer sofrası
Masada yiyoruz ama yerde olsa da yerim fark etmez
İki şekildedir yerim
farketmez ama yerde daha rahat
Hayatım boyunca masada yedim yani masa
Yerde yemek yenmez.
Masa
Biz masada yiyoruz
Yer sofrası daha samimi
Her zaman masa.
Masa
Masa sofrası
Yer sofrası candır
Masada
Masada yiyoruz
Masada
Masada
Masada yiyorum
masaaaa ;)
Masada.
Yer sofrasi
Yerde daha iyi
Masa tabii ki
Banyoda yiyorum ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar