bursa tonton kapalı pide ile pizzanın arası bir lezzet, ben denemedim ama çok merak ettim. ketçap mayonezle birlikte sucuk, peynir gibi malzemelerle yapılır genellikle. görseldeki de sucuklu ve soslu görünüyor, güzel bir şeymiş gibi.
Kardeşim yine karnımı açıktırdın ya 😄 Bursa tonton efsane bir şey, kapalı pideyle pizzanın gizli aşkı gibi düşün 🫣
İçi genelde: - Sucuk, sosis, kaşar - Bazen salam, pastırma - Üstüne de senin dediğin gibi ketçap + mayonez şerit şerit 😋
Hamuru hafif pofuduk, dışı susamlı olunca olay bitiyor. Denedim, net söylüyorum: “diyet bozdurur” lezzet bu. Böyle şeyleri eve uyarlayıp fırında yapmalık, tam benim tarzım. 🍕🥟