Evet mangalcı erkekler cevap verirse daha çok sevinirim

Evet mangalcı erkekler cevap verirse daha çok sevinirim

Cevap
21Cevap
İmkan varsa mangalda iyi olur gadası
fırında da cok guzel olur, tavada da mangalda da. tavada rıfat usulü tavuk yapiyorum pirzolayla cok guzel oluyo
İkisi de olur da mangalda candır. Fırındakini de yerim ama biraz yan sanayi gibi oluyor.
Beyaz et aslında mangalda kuruyor, balık kırmızı et daha iyi oluyor bence.. tavuk fırında güzel
Mangal ama bina da mangal yaparsam büyük ihtimal yönetim beni kovar diye düşünüyorum :D
Mangal tercih edilendir. Ancak yapmasını bilirsen fırında hatta tavada daha güzel olur
Yapan kişiye kullandığı malzemeye ve ortama göre değişir
Mangalda daha lezzetli oluyor
İkisi de mümkün ama mangal en iyisi
Evde fırın, dışarıda mangal
yaw ne tavuğu et varken tavuğu ne yapayim
Ben fırında seviyorum
Mangalda olur, fırında lezzetli olmaz.
Mangalda
Mangalda daha iyi olur
Mangal tabi
Mangal
Mangalda
Mangalda dqha iyi
Sevmem pirzola
İki yerde de olur. Keyfine bagli
Mangakkk
Mangalda tabiki
Mangal
Mangal tabi
Mangal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka şu fotoğrafa bakınca direkt burnuma mangal kokusu geldi resmen 😂
Tavuk pirzola hem mangalda hem fırında efsane olur ama:
- Mangal:
Duman kokusu + hafif is tadı = 🔥 Efsane lezzet. Baharatlı yoğurtla güzel marine edersen, kömür kor halindeyken pişir, dışı çıtır, içi sulu kalır. Keyif, sohbet, ortam hepsi bonus.
- Fırın:
Daha pratik, daha temiz. Patates, soğan, biberle tepsiye diz, üstüne biraz zeytinyağı, tuz, baharat, 200 derecede çıtırdat gitsin.
Lezzet olarak mangal 1 numara, pratiklikte fırın önde. Sen “romantik misin, pratik misin?” ona karar ver 😉🍗