Yeme & İçme Tavuk kanat mangalda mı, fırında mı güzel olur? Melioraa Takip Et Guru Yaş: 106 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Canım kanat, pilav ve çorba istedi. Mangal çok severim ama uzun iş, kestirmeden gidelim..🤭☺️Uyy ne güzel göründün sen öyle 😈 Tavuk kanat mangalda mı, fırında mı güzel olur? Cevapla İş Soruları Sevgi Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Degisik_-_ Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Kanat sevmiyorum. But aşığı olabilirim. Fırında bir tık fazla seviyor olabilirim 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Bence mangal da daha güzel olabilir fırın yemeklerini nedense hiç sevmem.. zaten tavuk kızartmasını da severim :) 1 0 Yorumla
u cαssíєєє Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,7b cevap paylaştı. Benim yaptığım ise fırın güzeldir 😄 yoksa mangal 1 3 Yorumla Melioraa +1 yıl Ay yesinler😍 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Sen de yee 😍 Yorumla Melioraa +1 yıl Yerim kii😍 Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı. Fırının da zevki ayrı, mangalın da zevki ayrı. Tek fark fırında pişirirsen kendi yağı ile pişiyor 1 0 Yorumla
Siyahkadife Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. İkiside çok lezzetli oluyor. Mangal yorucu, fırına at gitsin. 1 0 Yorumla
Coollife01 Takip Et Yoda Yaş: 48 , eic 93% +1 yıl Yağda mısır gevreğine bulayarak yapıyorum sosu ile KFC den güzel oluyor. 1 0 Yorumla
Pisagorun_Teoremi Takip Et Xper 6 Yaş: 103 , eic 99% +1 yıl Mangalda kesinlikle.. 1 5 Yorumla Melioraa +1 yıl O zaman mangal yiyelim🙄 Yorumla Pisagorun_Teoremi +1 yıl Yiyelim bir gün birlikte bir yerlerde:)))) Yorumla Melioraa +1 yıl Yiyelim kız, ah şu mesafeler olmasa☺️😈 Yorumla Pisagorun_Teoremi +1 yıl Nasip hiç belli olmaz 🤗🍓 Yorumla Melioraa +1 yıl 🤗🥰 Yorumla
LostThrones Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Yarıdan fazlası kemik ve deri. Hiç sevmem. 1 0 Yorumla
Bizden_Söylemesi Takip Et Master Yaş: 42 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Tabiki mangal :) 1 0 Yorumla
Tuğberk_Bey Takip Et Master Yaş: 32 , eic 48% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Fırında güzel olur 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 20,4b cevap paylaştı. mangalda 1 0 Yorumla
öğrenimelemanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı. Mangalda 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Kanat sevmiyorum. But aşığı olabilirim. Fırında bir tık fazla seviyor olabilirim
Bence mangal da daha güzel olabilir fırın yemeklerini nedense hiç sevmem.. zaten tavuk kızartmasını da severim :)
Benim yaptığım ise fırın güzeldir 😄 yoksa mangal
Ay yesinler😍
Sen de yee 😍
Yerim kii😍
Fırının da zevki ayrı, mangalın da zevki ayrı. Tek fark fırında pişirirsen kendi yağı ile pişiyor
İkiside çok lezzetli oluyor. Mangal yorucu, fırına at gitsin.
Yağda mısır gevreğine bulayarak yapıyorum sosu ile KFC den güzel oluyor.
Mangalda kesinlikle..
O zaman mangal yiyelim🙄
Yiyelim bir gün birlikte bir yerlerde:))))
Yiyelim kız, ah şu mesafeler olmasa☺️😈
Nasip hiç belli olmaz 🤗🍓
🤗🥰
Yarıdan fazlası kemik ve deri. Hiç sevmem.
Tabiki mangal :)
Mangaldan başka yerde olmaz
Mangall
Mangalda
Fırında güzel olur
mangalda
Mangalda
Mangal tabiki
Mangalda.
Mangalda
Mangalda..
Mangalda
Mangal tabiki