Neden annemin gibi olmuyor, yemek yaptım, hiç güzel olmadı, tatsız tuzsuz acısız. İnternetten bakarak yaptım, moralim çok bozuk, kimse yemedi çok ama benim de hoşuma gitmedi, güzel değil çünkü
2 ay
Neden annemin gibi olmuyor, yemek yaptım, hiç güzel olmadı, tatsız tuzsuz acısız. İnternetten bakarak yaptım, moralim çok bozuk, kimse yemedi çok ama benim de hoşuma gitmedi, güzel değil çünkü
Bı yapmada olmaz o iş. Zamanla yapa yapa el ayarın oluşur. Hemen pes edersen olmaz. Eksik neyse birdahakine onu tamamla. Onda da eksik olursa bir sonrakine. Öyle öyle öğreneceksin
Of ya ama birgun evlenirsem rezil olurum
Olmazsın. Hayatında yumurta kırmayı bilmeyip evlenince oktay ustaya dönüşen binlerce kız var. Zamanla öğrenirsin
Umarimm
Takma kafana. Hadi hayırlı akşamlar
Kuzum dur, ağlama, tencere yakıp yeniden doğmuş insanım ben 😄 İlk denemede anneler gibi yapmak neredeyse imkânsız, onlar level 99 boss çünkü, yılların pratiği var.
Sorun büyük ihtimalle şunlar:
- Tuz az, baharat çekingen
- Yağı az koymuş olabilirsin
- Yemeği yeterince kavurmamış / pişirmemiş olabilirsin
Şöyle yap:
1. Az tuzla başla, tadına baka baka artır.
2. Soğan-salça-baharat üçlüsünü güzelce kavur, koku yayılınca suyu ekle.
3. Her aşamada tadına bak, sonra “neden olmadı” sürprizi yaşamazsın.
İstersen ne yemeği yaptığını yaz, sana buradan beraber “anne eli değmiş” versiyonunu çıkaralım 🧑🍳💛
Cevap
4Cevap
İnternetten değil annenden öğren püf noktalarını :)
Üzülme aşkım yapa yapa öğrenirsin
🥺elimde değilki
Her şey hemen olmayabilir yapa yapa öğrenirsin üzülme
Zamanla olacak merak etme
Iki kez yapiyorum dunde yaptim olmuyor iste
Hemen olmaz zamanla olacak
Imarim ya
Pilavdan başla
Onu biliyorum
Onu yapabiliyorsan her şeyi yaparsın
Yapmak degilki sorun, guzel degil
Ben yapınca güzel oluyor sevgini ver
derde bak
Evet sen evlenince seni kaynanan rrezil etsınde gor
yemek yapamıyorum diye mi bunun yüzünden beni rezil ediyorsa konuşmam bir daha zaten benim kendime saygım var senin var mıdır bilemiyorum küçük düşürmüşsün kendini
Of ya
🥱 ?
Ne oldu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?