Doğulu olmama rağmen yemeklerim güzel olmuyor? 🥺Ağlıyorum?

Neden annemin gibi olmuyor, yemek yaptım, hiç güzel olmadı, tatsız tuzsuz acısız. İnternetten bakarak yaptım, moralim çok bozuk, kimse yemedi çok ama benim de hoşuma gitmedi, güzel değil çünkü

Doğulu olmama rağmen yemeklerim güzel olmuyor? 🥺Ağlıyorum?
Cevapla