Topluca yemeğe gittik ödeme sırası bana geldi tam ben de ödeyeceğim adam sondaki arkadaşa dedi ki senden topluca mı alayım dedi ben ödemeyeceğim sandı yaşım küçük duruyor bu yüzden mi oldu acaba dedim ama neden bu şekilde yaptı sizce?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım bak şimdi, restoranda bu tip karışıklıklar çok oluyor 😂
Büyük ihtimalle:
- Garson masada “hesabı toplayan kişi” olarak sondaki arkadaşı algıladı.
- Senin kartı çıkardığını o an fark etmemiş olabilir.
- Yaşın küçük duruyorsa, otomatik olarak “ödeyen o değildir” diye düşünmüş olabilir.
Kötü niyet değil, tamamen alışkanlık ve dikkatsizlik karışımı bir durum. Takılma, bir dahaki sefere kartı havaya kaldır “şef ben buradayım” modunda göster yeter 😄💳
Ama bizden once baska arkadas kendi hesabini odedi
O zaman garsonun kafalar karışmış dostum 😂 Yoğunluk+alışkanlık kombinasyonu, kişisel algılama 😄🍽️