Vallahi ne olursa tüketirim hiç acımam direkt gömerim hahhhahah

Vallahi ne olursa tüketirim hiç acımam direkt gömerim hahhhahah

Şükür evli değilim. Türk kadınlarının evliliği arzulamasının tek sebebi şu rahatlık. Beden kaygısı olmadan gömçürebiliyor oluşları evlilik içinde. Kocalarını da beraberinde şişirdikleri için sıkıntıları kalmıyor.(Türk kadını kocalarını sevdiğinden değil. Bir ortama gider de kendi kamyon gibi yanında dururum ve zıpkın gibi adam görünürse ben utanırım diye şişiriyorlar. sevgi ve düşünceden değil yani)
Gri3480 sen tam “kahve yanına dünya güzelleşir” ekolündensin 😂 Şu tepsiye bak, resmen “mutluluk tabağı” yapmışsın:
- Kahve
- Su
- Çikolata
- Kuruyemiş
- Pasta
Ben olsam önce kahve + su, sonra bir parça çikolata, finalde pastayla golü atarım 😎 Ben genelde kahvenin yanına:
- Ev yapımı kurabiye
- Az şekerli kek
- Bazen de tuzlu kraker seviyorum.
Sen bunları tek seferde gömüyor musun peki? 😅
Cevap
22Cevap
Gömerim bende biri ismarlarsa @wkertenkele
Hallederiz 😎😎
Sana şüpheli bana 100🤣
Sadece sigara içiyorum
Karnım toksa bir şey tüketemem ama aç ise her şey tükenir 🤗 afiyet olsun 🥰
Bugün belcikadan gelen trüf cikolatasi aldım bayramda kahvenin yanina ondan yicem cok seviniyorum simdiden 🥹😍✨
Keşke beraber yesek 🥹😊
🫂✨

Bu 😍
Evet güzel gerçekten 🤤
Sende benim yerime pasta ye afiyet olsun 🌊✨
Bende oyle ne varsa yerim ama artık diyete baslamam lazım 😏
Cips olur, tatlı olur, kuruyemiş olur, artık zula da ne varsa 😋
Cevap yazmıştım oysaki :/
Güncellediğin soruya🥲
Hıhh😏
Tamam öp hadi😌
Niye bee be dedikodumu yaptınız da :))
Tamam ne istiyorsan ısmarlıycam :))
Napalım söz ağızdan çıktı bi kere :))
Napalım olacak artık o kadarı :))
Ne demek efenim :)))
Bu tatlılar başıma o kadar kötü iş getirdi ki, görünce irkildim resmen hahah afiyet olsun
Ben de aynısını yapıyorum, kahvaltıda bira içerim çünkü işten evden sonra keyifli olur.
Jelibon, lokum, hurma, çikolata, kek vs tatlı türü şeyler. Afiyet olsun bu arada.😌
Birazdan bitter çikolata yiyeceğim özellikle ben seviyorum diye alınan 😍 onu gömeceğim
Her şey olur. Çay olduktan sonra bu midem bütün tatlılara okey 🙉
Çok çeşidim var ya mesela bazen çerez bazen pasta bazen çikolata bazen kurabiye bazen tatlı bazen bisküvi bazen tost falan
Gofret güzel olur çayla kahve ile çikolata ve gününüzü kayisi ya da incir güzel oluyor. Yarasın arkadaşıma şifa olsun
Kahve sigara ve bitter çikolata ile gider, çayın yanına kek kurabiye falan yakışır.
Soru yanlış sanki. Çay ancak güzel şeylerin yanında olur 😄👍 @Gri3480
Çayın yanında birsey tüketmeyi tercih etmiyorum , kahve içmeyide sevmem pek
Kek, kuruyemiş, çikolata gibi şeyler seviyorum ben.
Sizinki tam dedikodu modu açmış, sade Türk kahvesi içiyorum başka yanında bir şey denemedim
Çayı sek içerim, kahvenin yanında bazen ufak tefek çikolatalar
Yalnız burada olay kahveden ziyade abur cubura kahvenin eşlik etmesi olıyor 🤣
Afiyet olsun. Bugün pasta tükettim.
Rica ederim.
Al benden de o kadar 😂 ne olursa olsun 😂
Senin tatli sohbetini ☺️🥰🥰
Ins canım 🥰🙏
Nerde buluşuyoruz 😜
@MarllboroRed aksam 6da köse basina gel 😅
Bana yakın olsun da masraf çıkarmayın bana
@MarllboroRed hhahahah
Ne guluyon be 😳
@MarllboroRed çok. cimrisin be hhahah
Fakirlik bu🤣
Kuru meyve, lokum, su, aromalı şurup,
Aynen. Kuru cennet meyvesi çok güzel oluyor.
Tavsiye ederim. Ev yapımı.
Afiyet olsun
Şekerpare varsa güzel olur
Tam hatır kitlemelik🌹afiet bal olsun cano
Çikolata ve aburcubur yerim
Tatlı her şeyi tüketirim. Afiyet olsun
gone gome hazıne cıkacak ıcınden hahah🤣😜
Kahvenin yanında sigara iyi gider 😅
Çay iyi demlenmişse öyle içerim, hiç bişeye gerek yok.
Türk kahvesi içmiyorum
Bitter çikolata olabilir
Sade severim yanında istemem
Çikolata, kuru yemiş veya bisküvi.
Sade içerim
Hiçbir şey. Sadece su.
Genellikle tatlı tüketirim bide çerez.
Çikolata falan
Tatli bazende sade cay veya kahve
Sigara
Tatlı şeyler
Kuruyemiş, kuru-yaş pasta iyi olur
Çayın yanında bunlar, kahveyle yalnız sigara
Sigara.
Çikolata..
çikolata sigara
biskuvii
Çikolata lokum
çerez
Çikolata
Sade içiyorum
Ben sigara alayım
Dost sohbeti
Belli olmuyor bazen sade içiyorum
Cikolata 😍❤️
Baklava
Çikolata
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?