Yeme & İçme Çayın, kahvenin yanında en çok yediğiniz şey ne? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 18 Yapay Zekaya Sor 1 koliye ne varsa dolduran, erkek kardeşimin getirdiği şeyy. 😅 Çayın, kahvenin yanında en çok yediğiniz şey ne? Cevapla Erkek Soruları Getir Soruları Beğen Paylaş Takip Et 9 kişi beğendi
Gri3480 Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 100% 7 ay Ye gitsin hahhha etipuf bazen kek bazen kurabiye 1 6 Yorumla Soran 7 ay Gel beraber olsun Ablammm 🤭💕 Yorumla Gri3480 7 ay Geleyim çok ısrar ettin hahahhah Yorumla Soran 7 ay Gel gel ablam her zaman açık sana kapı ☺️💗 Yorumla Gri3480 7 ay Sagol sanada canim Yorumla Soran 7 ay Kalp kalp 💓 Yorumla Gri3480 7 ay Kalp cicek Yorumla
psychoparadıse Takip Et Master Yaş: 37 , eic 94% 7 ay İkram piskevitini çaya banmak (ağzı sulanan smile) 0 3 Yorumla Soran 7 ay Oda çok iyi kakaolu olanı favv 😋 Yorumla psychoparadıse 7 ay Kakaolu olmayan piskevit ikram değildir, ikramcıktır :D:D Yorumla Soran 7 ay 🫴🏻😄 Yorumla
ByDreamm Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 7 ay Sade seviyorum çayın kahvenin tadını almak daha çok hoşuma gidiyor 0 0 Yorumla
TorbasıBüyük Takip Et Xper 1 Yaş: 25 7 ay Mem.. yani şey lokum gider yumuşak dokulu dudakta hissetmeli kırmızı dudak 0 0 Yorumla
V_merry Takip Et Xper 5 Yaş: 20 7 ay Kahvenin yanında hiç bişey yiyemem ben sek kahve olcak 0 0 Yorumla
Security_mann Takip Et Xper 7 Yaş: 37 7 ay Aynur' yengemin elleriyle yapmış olduğu kakaolu kek 😋 0 0 Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% 7 ay Kahvede Yayladağı lokumu. Çayda püskevit 0 2 Yorumla Soran 7 ay Şu senin meşhur pskiviittlerr 😄 Yorumla ahhbukizlar 7 ay Hiç değişmeyen zevkim 😋 Yorumla
Besiktas7834 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 97% 7 ay Puro iyi giderdi be , dur akimi yapalım hemen 0 5 Yorumla Soran 7 ay Az iç az Yorumla Besiktas7834 7 ay Gırtlak benim böbrek benim 😅 Yorumla Soran 7 ay Pardon yorum benim demek istedim egwhwsm Yorumla Besiktas7834 7 ay Sorun yok , hemen düzelttim 😂 Yorumla Soran 7 ay Sen kim Galatasarayı silersin 😏 Yorumla
m MarllboroRed Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 7 ay Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kaju 0 0 Yorumla
KayipPsikopat_3 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 7 ay Yeme & İçme konusunda 377 cevap paylaştı. Çikolata ve kek 1 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% 7 ay Gurme karam 0 11 Yorumla Soran 7 ay Hep kendin ye Yorumla MadagaskarAslanı 7 ay Kedim de yiyo Yorumla Soran 7 ay Kediler zaten herşeyi yiyor 😂 Yorumla MadagaskarAslanı 7 ay Yesinler kurban olduklarım 😂 Yorumla Soran 7 ay Yarasin benim kızımı dışarı salmaya gelmiyor kuş tutuyor fare tutuyor evde anca kalıyor smokin 🤣 Yorumla MadagaskarAslanı 7 ay Doğasında var zaten daaa 😂 Yorumla Soran 7 ay Yaaa sorma birde onunla oyun atıp duruyorlar yaa 🤣 Yorumla MadagaskarAslanı 7 ay Eğer avın eti yenmiyorsa, amaç oynamaktır Abdülhey 😂 Yorumla Soran 7 ay Bak onu bilmiyordum 😃😃😄 Yorumla MadagaskarAslanı 7 ay Öğrenmiş oldun sjdjd Yorumla Soran 7 ay Sağ ol sekerim Yorumla
elif835 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 46% 7 ay Bisküvi 1 1 Yorumla Security_mann 7 ay Ama hangisi? Yorumla
u вshєldσn Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% 7 ay Yeme & İçme konusunda 433 cevap paylaştı. Genelde çikolata 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Ye gitsin hahhha etipuf bazen kek bazen kurabiye
Gel beraber olsun Ablammm 🤭💕
Geleyim çok ısrar ettin hahahhah
Gel gel ablam her zaman açık sana kapı ☺️💗
Sagol sanada canim
Kalp kalp 💓
Kalp cicek
İkram piskevitini çaya banmak (ağzı sulanan smile)
Oda çok iyi kakaolu olanı favv 😋
Kakaolu olmayan piskevit ikram değildir, ikramcıktır :D:D
🫴🏻😄
Sade seviyorum çayın kahvenin tadını almak daha çok hoşuma gidiyor
Cips kek çikolata çekirdek ne varsa
Mem.. yani şey lokum gider yumuşak dokulu dudakta hissetmeli kırmızı dudak
Kahvenin yanında hiç bişey yiyemem ben sek kahve olcak
Aynur' yengemin elleriyle yapmış olduğu kakaolu kek 😋
Kahvede Yayladağı lokumu. Çayda püskevit
Şu senin meşhur pskiviittlerr 😄
Hiç değişmeyen zevkim 😋
Puro iyi giderdi be , dur akimi yapalım hemen
Az iç az
Gırtlak benim böbrek benim 😅
Pardon yorum benim demek istedim egwhwsm
Sorun yok , hemen düzelttim 😂
Sen kim Galatasarayı silersin 😏
Kek ya da çikolata
Gofret kurabiye benimo gibi şeyler
Kaju
Rulokat
Hoşbeş
Canga
Çayın yanında çekirdek
Sigara. Başka bişi yemem
bir şey yemem sade tüketirim
Kuruyemiş falan filan
Çikolata ve bisküvi
Çikolata ve kek
Cipsi :D
Gurme karam
Hep kendin ye
Kedim de yiyo
Kediler zaten herşeyi yiyor 😂
Yesinler kurban olduklarım 😂
Yarasin benim kızımı dışarı salmaya gelmiyor kuş tutuyor fare tutuyor evde anca kalıyor smokin 🤣
Doğasında var zaten daaa 😂
Yaaa sorma birde onunla oyun atıp duruyorlar yaa 🤣
Eğer avın eti yenmiyorsa, amaç oynamaktır Abdülhey 😂
Bak onu bilmiyordum 😃😃😄
Öğrenmiş oldun sjdjd
Sağ ol sekerim
Bisküvi
Ama hangisi?
Raffaello🤤
Kurabiye
Kurabiye
Az ye az kilo alacan...
En guzeli kek
Çekirdek abur çubur
Genelde çikolata
Çikolata, cips
Sigara
kurabiye
Kurabiye
Fıstıklı kurabiye
Kuruyemiş ya da kek
çikolata
Oh afiyet olsun c
Bisküvi