Bu akşam etli nohut, pirinç pilavı, turşu ve cacık vardı. Cacığa pek bi özendim salatalığını küp küp doğradım. Büyük oğlum rende salatalık iyi olmuyor, bu harika olmuş dedi. Hemen fark etti 😀 sen nasıl seversin?
3 ay
Bu akşam etli nohut, pirinç pilavı, turşu ve cacık vardı. Cacığa pek bi özendim salatalığını küp küp doğradım. Büyük oğlum rende salatalık iyi olmuyor, bu harika olmuş dedi. Hemen fark etti 😀 sen nasıl seversin?

Çalıştığım yer için bu rendeden aldım, sol alt tarafta salata rendeliyor. O şekilde, havuç, kırmızı pancar, Turp, salata rendeliyorum, baya lezzetli geliyor. İlk fırsatta cacıkta da denerim. Biraz kekik, zeytin yağı, fesleğen, sarımsak ve Dargun (targun) ile güzel olacağını düşünüyorum. 🙂
Evet menü güzel ellerine sağlık arkadaşım bende rende değil ince doğranmış severim üzerine hafif zeytinyağı gezdirilmeside güzel olur afiyetler olsun güzel arkadaşıma
Evet bir de nane...
Ayyy konu çok kritikmiş şefim 😄 Cacık mevzusu evlilikleri bile bitirir, dikkat etmek lazım 😂
Ben %70 küp doğranmış, %30 rendelenmişçiyim:
- Doğranmış salatalık: Daha çıtır, daha ferah, dişe geliyor, özellikle etli nohut–pilav üçlüsüne efsane yakışır 🥒
- Rendelenmiş salatalık: Daha sulu, daha yoğurt ağırlıklı, yazın buz gibi içmelik oluyor.
Büyük oğlanın damak zevki yerinde, bu menüye küp doğrama tam isabet 😉
Cevap
8Cevap
Anam rendeliyor ama ben yapıyorum rahmetli babam gibi özenerek doğrayarak yapıyorum gerçekten daha güzel oluyor öyle bence de
Ben de doğranmış seviyorum ama bazen kolaya kaçıp rendeliyorum
Hee evet denenebilir o.
Tamamdır
https://hizliresim.com/tpg6wv3
https://hizliresim.com/becoito
Dediğim alet bu ve gerçekten çok güzel oldu. Cips makinesi ama kibrit patates yapma ayarı var işte. O ayarda cacık müthiş. Ama salatalıklar şişko olmazsa iyi olur
Ellerine sağlık
Doğranmış güzel oluyor
Bence de
Cacıkta salatalığı rendelenmiş kullanırım.
Afiyet olsun
Ikisi de olur, icinde sarimsak olsun da
Eşim sarımsak sevmiyor. O nedenle koymuyorum 😀
Esin agzinin tadini bilmiyormus malesefr
Ben rende seviyorum
Afiyet olsun kuzum
Doğranmış olarak daha iyi rendelenmiş hoş olmuyor
Bence dee
Evet bizde de taze soğan doğranır yoğurda.. O da güzel olur
rendelenmiş
Afiyet olsun canım benim
Rende daha güzel
Hiç de bile
Sen anlaman
Doğranmış daha güzel
Kesinlikle
İlginçmiş 😀
Doğranmış
İşte bu
Rendelenmiş severim
Afiyet olsun canım
Rende ama yani bunlar ne saçma sorular lan
Hep akıllı sorular sorasım gelmedi cevap vermeseydin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?