Seni değiştirmeye çalışan biri sevgilin/eşin olabilir mi? ↗
Hangi meyvenin reçelini daha çok seviyorsunuz?
Seni değiştirmeye çalışan biri sevgilin/eşin olabilir mi? ↗
Ben en çok vişne reçelini severdim Çünkü hafif ekşi tadı fazla şekerli olmadan dengeli geliyor Kahvaltıda da tatlı krizinde de ağır hissettirmiyor Çilek de güzel ama vişnenin tadı daha belirgin ve akılda kalıcı oluyor Özellikle hafif soğuk yenince daha güzel geliyor
Teşekkürler
Reçel pek sevmem ama mesela ceviz, patlıcan, domates gibi sıradışı reçelleri severim ❤️
Ben en çok çilek reçelini seviyorum. Tadı da kokusu da ayrı güzel geliyor. Kahvaltıda masaya geldi mi insana çocukluk gibi bir sıcaklık veriyor. Bazı tatlar sadece yenmiyor, insanda güzel bir his de bırakıyor.
Cevap
21Cevap
Çilek ve vişne reçeli seviyorum, diğer meyvelerin reçeli çok tatlı oluyor.
Teşekkürler. 🙏🙏
Çilek reçeli seviyorum
fark etmez bana
Eski reçeller güzeldi ya, şimdikilerin tadı yok. En çok gül ve çilek reçeli severdim ama.
Teşekkürler
Favorim portakal ve portakal kabugu receli 😋🍊
Harika
Ayva, vişne ve incir reçeli en çok yediğim olabilir. Tatlı olan her şeyi çok seviyorum bana her reçel uyar ya
Vişne ve çilek dışındakileri sevmem. Ceviz ve incir reçeli çok kötü mesela
Kayısı ve portakal da idare eder.
Reçel sevmiyorum. Sadece çilek reçeli kokusundan dolayı cezbedici geliyor ama yemek isteyince yine şeker koması.
Reçel hiç sevmem ve yemem ama gül reçeli ile vişne reçelini çok övüyorlar. Bir de ayva reçelini..
Vişne
Portakal
Ayva
Gül
Kuşburnu
İncir
Sevmiyorum ama bir tanesini seçmem gerekirse böğürtlen diyorum
portakal kabuğu reçeli çocukken halam yapardı
Teşekkürler
Kayısı ve incir reçeli çok güzel
👏👏
Çilek , İncir ve Ayva mütişş😋
Vişne ve incir
İncir reçeli (sadece)
Dut ve gül kiraz reçelini severim
Çilek ve kayısı recelj
Kiraz, çilek ve şeftali 🥰
Ayırmam
Ama
Çilek ve ayva
Çilek reçeli çok seviyorum
Çilek, ahududu, böğürtlen.
Ayva ve çilek 😌
incir çilek kayısı
çilek ve vişne.
Çilek ve vişne
Vişne, çilek, gül çok severim en çok
Çilek, kayısı, vişne
Çilek ve nar seviyorum bn
Çilek ve ahududu 🥰
Çok değişiyor ya moduma göre
Mesela çilek vişne iyidir
Ahududu vişne reçeli
Teşekkürler
Kayısı
Ve incir.
Evt incirde çok güzel
Kayısı da çok güzel.
Reçel olsunda hangisi olursa olsun 😅
Öyle ama çok şekerli ya. Zaten meyvenin şekeri var. Üzerine bir de pancar şekeri. Az yemek lazım.
tamam yemiyorum😂
Reçel ve şekerli her şey yasak bana.
Vişne
Ahududu.
Vişne reçeli
visne
Çilek ve vişne
İncir reçeli
Vişne
Çilek reçeli
Çilek
Vişneye bayılırım
Portakal
Çilek
Ayva reçelii😋
portakal
Çilek ve incir
Çilek, portakal
Vişnee
çilek reçeli
Vişne
Gül reçeli.
Vişne, çilek.
Ayva, incir
Çilek
Vişne reçeli
Oldum olası reçel sevmem yemem ama incir iyi gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?