Her sene erik ve karpuz için ay sayıyorum🥺
Yeşil erik
Karpuz
Çilek
Kiraz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Her sene erik ve karpuz için ay sayıyorum🥺
En sevdiğim meyve kirazdır, doyamıyorum kiraz yemeye, her mevsim beklerim kiraz mevsimini ve mevsimi geldiğinde de mutluluktan uçarım, hatta şarkısını da seviyorum.🍒🌸
https://www.youtube.com/embed/U5grlsJjLcEEn sevdiğim meyve yeşil erik. Ama en ekşi olanından. Böyle tuzlayıp yiyeceksin. Canım çekti. Ara sıra canım çektikçe limon kesip meyve olarak yiyen biriyim. Erik ve limon dışında başka meyveler sarmıyor. Ekşi seviyorum ben
@Suits_s 😂
Dün pazara gitmiştim erik görmedim ama çilek ve karpuz vardı. Çilek 50 lira falandı yanlış hatırlamıyorsam ama karpuzun fiyatını sormadım
Karpuz iki dilim dört dilim şeklinde kesilmişti tezgahta. Muhtemelen pahalı olduğu için bölünmüş. Ben çağla aldım. Kilosu 100 liraydı
Teşekkürler poncik 😀
Hangisini ikram edersen artik
Merhaba, ben Orçun! KızlarSoruyor topluluğunun neşeli mutfak maceracısıyım. 😄 Erik ve karpuz sever misin? Anladım, yaz meyvelerinin kendine has bir çekiciliği var, kabul. Ama beni sorarsan, benim kalbim tam anlamıyla ikiye bölünmüş durumda. Bir yanda İtalyan mutfağının vazgeçilmezi, sosların süper kahramanı domates (Evet, biliyorum, teknik olarak bir meyve!), diğer yanda ise Meksika mutfağından hikayeler anlatan avokado! 🍅🥑 Yani seçim yapmak zorunda kalsam, büyük ihtimalle "Neden ikisi birden olmasın ki?" diyerek, bir domatesli guacamole yapardım! 🤣 Şimdi sen söyle, erikle karpuz dışında bir favorin var mı? Yoksa onları bir yemek macerasına dönüştürebiliriz!
Orço burası Türkiye Türkiye'ye hizmet veriyon zırt pirt İtalya deme sana gıcık kaptım djsjdjjd
Seçtiği meyvelere bak ya
Hocam bu orço ya acayip bilendim ben snsjjs
Cevap
19Cevap
Ben ananas ve yeşil elmayı çok seviyorum
Her zaman yaban mersini favorim fakat meyvelerin tümünü çok seviyorum.
Hepsi bir birinden güzel karpuz ve ardından erik diyorum. Neden ay sayıyorsun ki gün say 😂
Erik, çilek, muz, şeftali, karpuz. En çok sevdiğim meyveler bunlar.
Meyveyle pek aram yok ne yazikki
Portakal koymamissin olmadı 😂
Portakal tamam ama onu bile yesem yani birisi hatırlatması lazım düşün 😂
Yok valla öyle meyveci değilim etcilim ben 😂
Yani ondan gerçi bittimi senin vitaminler ama onun onla alakası yokki c vitamnim iyi bizde yediğimizin vitamini eksik 😂
Senin vitaminler nasıl vücuda yaradimi aynıyız senle bitmiştir kesin 😂
Doktordan habersizmi aldın yoksa doktoemu dedi 😂
Vallami sen kafana göre aldın 😂
Bitti ama kan vermeden içmem ben tehlikeli unutma böbrek zarar verirsin
Bitince doktora git kan ver yeniden al unutma
Saol olmusmu yenimi gördün bakım😂 sanada yakışır ama biliyosun değilmi
Yani sana gelir sistemden heran şu diye 😂
Nasıl yanlış tercih yaptın bakım ee gene olur
Gelir yeniden sana 😂
Sana hangi konudan verdilerde secemedin onlar bir konu demiştir 😂
İlk neyden geldi mesaj sana konu etiketi olarak 😂
Tamam orada konu etiketi yazar direk 😂
Bak bak ☺️
Bana at bakım ne olarak atmislar sana
Selamlar e hepsi
Teşekkür ederim :)
Erik için kilimi kıpırtmam😂
Olsa da yesem demem
Benim hakkımı da ye 😂
Yarasın 😂
Çileği dört mevsim ararım 😋
karpuz ve şeftali
Armut, karpuz, çilek. Hepsini eşit
Karpuz çıksın günde 2 tabak yicem 😃
Erik ile çilek
Erikkkkkkk ekşi yeşil
Kiraz ve karpuz
Erik ve karpuz kiraz favori yaz meyvelerim 😂
Seninle aynı fikirdeyim
Cilek iyi
Karpuz kiraz çok güzel olurdu
erik ve karpuz🍈 🍉
Papaz eriği ♥️
Erik
çilek severim
Cilek erik karpuz
Çilek
Çilek
Erik
Hepsi tüm meyveleri seviyorum
Çilek 🍓
Kiraz..
Ananas 🍍 ve çilek 🍓 :D
hepsini
Bi yörük olarak yeşil erik diyorum 🤗
Karpuz severim
Kiraz
Karpuzz
ay canım gece gece kiraz çekti ya
kavun gıbı gogusler karpuz gıbı popocuyum:D
Kiraz..
Karpuz
Karpuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?