İftara çağıran arkadaşım yemek hazırlamamış, yaptığı ayıp değil mi?

Benle beraber bir ortak arkadaşımızı iftara davet etti. Neyse ben iftara 15 dk kala gittim, yol uzaktı.

Diğer arkadaşım 1 kg baklava bir de pişmiş tüm tavuk aldı. Dedim ne gerek var tavuğa hazırlamıştır ziyan olmasın falan dedim, olsun yeriz dedi. Neyse eve bi gittik sadece arkadaşımın getirdiği tavuk vardı yemek olarak 😂😂

Bana şey diyor. Dolapta makarna var, soslu bi makarna yaparsın 😂😀

İftara çağıran arkadaşım yemek hazırlamamış, yaptığı ayıp değil mi?
Cevapla