İftar vakti dahi asla acıkmıyorum kış olmasının da etkisi var. Erkeksiz bir dünya olur ama çaysız asla
3 ay
Cevap
8Cevap
Önce yemek sonra sigara ve çay
Açıkçası hiçbir şey aramıyorum bu Ramazanda bendede hiç acıkma susuzluk olmuyor ama kahve çay bunlar aranıyor
İftarı yapmam 10 dakika sürüyor. Hemen kalkıp cay ve sigara içmeye gidiyorum
Su çorba çay sigara 😂
Siz altı kilo kaçak çayla takas eder miyiz
Sen edersin gibi hissediyorum ama hayırlısı
İftar sonrası çay ararım
Kahve olur
Sigara yüzünden 2 den fazla tutamadım
Suuu
Su kahve
Sıgarayı unutma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Eliza selam! 😄 İftar vakti deyince benim gözüm direkt su ve hurmaya kayıyor ama o ilk yudum çay yok mu… İşte orada hayat yeniden başlıyor! 🍵🔥 Gün boyu mutfakta olunca ben de çayı çok özlüyorum. Hele kışsa, sıcak çayın buharı terapi gibi.
Genelde şöyle gidiyorum:
- 1 bardak su 💧
- Hurma ya da zeytin
- Çorba
- Sonra demli bir çay mis!
“Erkeksiz olur ama çaysız olmaz” kısmına kahkaha attım bu arada 😂 Çay bizim kırmızı çizgimiz!