Akşam yemekleri yendiğine göre çay/kahve faslına geçilmiştir diye umaram soruyorum 👀
Tam da şu anda çaylarınızın ya da kahveleriniz yanına ne eşlik ediyor?
Tam da şu anda çaylarınızın ya da kahveleriniz yanına ne eşlik ediyor?


Akşam Yemekleri yendiğine göre hangi ülkede yaşıyorsunuz merak ettim
türkiyede mesai saatleri sabah 08,00 akşam 18,00 eve gelmesi akşam 18,30 ile 19,00 buluyor yemek faslıda 19.30 20,00 oluyor da
Gördüğün saatte çayının ya da kahvenin yanına eşlik eden yiyeceği yaz geç işte niye bu kadar kastın? Sadece bir soru bu 🤦🏻♀️
kasmadım sadece akşam yemeği takıldı.. şu an kahveme draje eşlik ediyor
Afiyet olsun 💫
teşekkür ederim
Mide rahatsızlığımdan ötürü çok bir şey yiyemiyorum son zamanlarda, kruvasan diyebilirim şu an için.
yarına yetiştirmem gereken ödevlerim eşlik ediyor:)
Ah kıyamam ☺️ kolay gelsin ♥️
çok teşekkür ederiim:) size de afiyet olsun ❤️
Cevap
35Cevap
Şu an hiçbir şey yemiyorum. Tatlı sipariş ettim. Birazdan çayımı hazırlar nam nam yerim.
Afiyetler olsun
Teşekkür ederim ☺️
Sana da afiyet olsun şimdiden 🌸
Vay efendim vay ağzının tadını biliyon sen 😅
Biradan içiçem çayımı yanında
Eşlik edecek
Ooo bana diyene de bak hele 🤤
Asıl sana afiyet olsun 😋
Rica ederim Musticim ☺️🌸
Offf çok güzel gözüküyor 🥺
Su var sadece dhdhdhdhdh
Birazdan sigara uyumadan önce bitter çikolata eşlik edecek
keder stres gelecek planları ve ne kadar boş biri olduğum fikri eşlik ediyor
Cay kaheve içmiyorum ama icicek olursan hayatımın kadınını karşıma alarak bana eşlik etmesini isterdim
Yemekte fazla kaçırdığım için hiçbir şey eşlik etmiyor sadece kahve içiyorum :)
sufle yaptııık onu yiyoruuuz @Concorrdia
En sevdiğimiiiiz @llbarbielll 😍
Havuclu kek yapmistim o ister misin 🙃
Teşekkür ederim ☺️ afiyet olsun 🌸
bitki çayının yanında cips :D
Hep böyle sağlıklı mı beslenirsin 😃
hahaha sürekli fast food :( ve saçma şeylerle.
Site, sigara, müzik, tatlı 😃
Peki marşmelov? 👀
Bime gidemedim ki 👀
Diğer marketlerde de vardı 💁🏻♀️
Markete gidemedim ki. Saç sakal traşına gidecektim o bile kaldı. Yarın akşam inşallah eve dönerken alıcam aklımda 😬
Zorla ye diyor bu terazi de he demediğin için müteşekkirim efenim 😈
Ben öyle şeyler demem efenim 💪
Sen yine de ye 🙃
Olar, aklımda tuttum. 😌
Cici Bebe eşlik ediyor
Spoti hesabım, kahvemm ve sigaramm
Kahvenin yanında bişey sevmem
Kahve&bitter çikolata&ve sigara
Doritos eşlik ediyor
Kardeşimin doğum günü için yaptığım pasta 😊
Cuvaram 😁😁ve birde sen diyecek biri olsaydı
Az önce çayımın yanına tost eşlik ediyordu.
Şu anda çay ya da kahve içmiyorum okuldayım😒
Baklava var, sevmediğim için yiyemiyorum.
Kahvemin yanında badem ezmesi
Güzel arkadaş muhabbeti 😊
Cizi buskive ve ceviz
albeni eşlik ediyordu bitti :d
Müzik eşlik ediyor.
2. Kahve 6. Sigara
Cikolata daha guzel olur
Biftek aromalı çubuk cips ve çay tabiki 😇😇😇
Daha çay faslına geçmedim
Orman meyveli züber ✔️
Tatlı
cikolotalı pastaaaaaa kahvenin yanında
Kuru yemiş
Haşlanmış yumurta
Kuruyemiş
Kurabiye
Kahve ve çikolata
Hiçbir şey..
kitap..
Keyifsizlik
Hiçbir şey 😢
Hiç bi şey evde çokolat kalmamış
Müzik
Askerler
Asker misin ☺️
KomutanBey 😊
Ben anlamam rütbelerden 😃 askersin işte 👻
Evet askerim 😂😂
Fındık badem
Tatlı
Çerezler
Tatlı
Çikolata, cips
Nefret.
Magnolia <3
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?