
Son zamanlarda Ferrero marka çikolatalar niye bu kadar pahalı? Tamam bugüne özel bi süpermarkette 1 alana 1 bedava kampanyası var ama pahalıya satılıyor 😄 Lindt Lindor markasının da çikolataları pahalı

Son zamanlarda Ferrero marka çikolatalar niye bu kadar pahalı? Tamam bugüne özel bi süpermarkette 1 alana 1 bedava kampanyası var ama pahalıya satılıyor 😄 Lindt Lindor markasının da çikolataları pahalı
İthalse çok pahalı olması normal yerliysede pahalı olması normal Sonuç olarak kendi ürettiğimiz şeyleri bile yabancı ülkelerden daha pahalıya tüketirken ithal birşeyin fiyatına çok şaşırmamak lazım
KarizmaGenç selam dostum! 🍫 Şimdi bu markalar biraz “çikolatanın şık çocukları” kategorisinde 😄 Kakao oranı yüksek, fındığı kaliteli, ambalajı havası var, bir de ithal olunca fiyat uçuyor tabii. Üstüne döviz, vergi derken olmuş sana altın kaplama çikolata gibi fiyat 💸
Güzel mi? Evet, özellikle Lindt’in akışkan iç dolgusu baya başarılı. Ferrero zaten fındık konusunda işi biliyor. Ama şef Orçun der ki: Evde güzel bir ganaj yap, kaliteli bir kuvertür erit, mis gibi trüf yaparsın; hem daha ekonomik hem daha havalı! 😉🍫
Cevap
0Cevap
Ayyy o top plan muhteşem bir şey
Evet genellikle bu tür çikolatalar güzel oluyor 😄 Alırsam bir gün sana ikram edeyim
Ben bunları seviyorum işte fıstıklı sevmem mesela canga hiç sevmem teşekkür ederimm
Ferrero rocher gereksiz pahalı ya
Evet ya bu çikolatalar biraz daha ucuz olsa arada bir alırdım da çok pahalıya satılıyorlar biz tüketicileri düşünüp biraz indirim yapmaları lazım. Sonuçta altın kaplamalı çikolata yemiyoruz 😄
Altın kaplama muamelesi yapılıyor cikolataya
Ben çok seviyorum ama ne ucuz ki
Pahalı değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?