Bu Markanın Çikolataları Niye Bu Kadar Pahalı ve Sizce Güzel Mi?

Bu Markanın Çikolataları Niye Bu Kadar Pahalı ve Sizce Güzel Mi?

Son zamanlarda Ferrero marka çikolatalar niye bu kadar pahalı? Tamam bugüne özel bi süpermarkette 1 alana 1 bedava kampanyası var ama pahalıya satılıyor 😄 Lindt Lindor markasının da çikolataları pahalı

Bu Markanın Çikolataları Niye Bu Kadar Pahalı ve Sizce Güzel Mi?
Cevapla