Uzun süredir açık renkler kullanıyorum. Son zamanlarda çikolata tonlarını da çok görmeye başladım. Araştırmam üzerine saçlarımı ışıltılı çikolata rengine boyatmaya karar verdim. Palette 5.5 Işıltılı çikolata kullananlar var mı, sizce boyatmalı mıyım?Palette 5.5 Işıltılı Çikolata Kullananlar
Benim de son zamanlardaki favori renklerimden biri çikolata tonları. Saçlarım şu an sıcak çikolata rengine yakın bir tonda. Aşırı seviyorum bu tonları. :)
Çikolata saç rengi kimlere yakışır?
Çikolata tonları her cilt tonuna yakışan renklerden biri. Doğal ve dikkat çekici olduğu için birçok kadın tarafından tercih ediliyor. Benim de tercih ettiğim tonlardan biri.
Palette 5.5 ışıltılı çikolata kullananlar ve yorumları
Palette 5.5 Işıltılı Çikolata kullananlar
Palette 5.5 ışıltılı çikolata kullananlar Palette markasından ve tondan çok memnunlar. Ben de severek kullanıyorum ve kendime çok yakıştırıyorum. İçinde bulunan ışıltılar sayesinde doğal görünümün yanında göz alıcı saçlara sahip olmamızı sağlıyor. Saçlardaki ışıltıları seviyorum.
Palette saç boyası her yıkama akmıyor. Bu sayede saç rengimizi uzun süre kullanmamızı sağlıyor. Yoğun pigmenti sayesinde bütün beyazları kapatıyor. Denemeni tavsiye ederim. Hem renk olarak hem boya olarak seveceğini düşünüyorum.
En İyi Cevaplar