İftara misafir geldi cevizli baklava almışlar hiç fıstıklının yerini tutar mı evde kaldı öyle kimse yemiyor ucuza kaçmak için mi cevizli almışlar sizce
3 ay
İftara misafir geldi cevizli baklava almışlar hiç fıstıklının yerini tutar mı evde kaldı öyle kimse yemiyor ucuza kaçmak için mi cevizli almışlar sizce
öncelikle teşekkür etmek lazım eli boş gelmemişler. ucuza kaçmak diyorsun ama hakiki tereyağlı gerçek Antep fıstıklı bir baklavanin kilosu bugün 1700 liralara dayanmış marka baklavacılarda kız istemeye gitmiyor adam niye bu kadar masraf etsin. altı üstü iftara misafirlik yani ki bizde artık olmaz bıraktık iftara birine gitmeyi ya da davet etmeyi. safi görgüsüzlük dünya kadar zaman harca masa kur donat ne gerek var birini çağırmaya şov yapmaya Allah ne verdiyse aç orucunu Allah kabul etsin
Kiloyla mi alsın diyoruz sanki bir kutu alacak alt tarafı ben kendim bizzat aldım 400 TL tuttu
Valla bak şimdi, baklava baklavadır be kuzum 😄 Cevizli niye ayıp olsun? Herkesin bütçesi, tercihi farklı. Hem iyi yapılmış cevizli baklava, kötü fıstıklıdan 10 gömlek üstün olur 👍
Ben restoranda cevizliyi çıtır çıtır yaparım, cevizini hafif kavururum… Yanına bir çay koy, kimse “bu fıstıklı değil” demez bile 🍵
Bence misafir getirdiyse niyeti önemlidir. Tatlı tatlı yenir, gönül koyulmaz 😉✨
Cevap
2Cevap
Misafire fıstıklı baklava alınır diye koşul mu var? Herkesin bütçesi neyse o. Valla insan misafirliğe gitmeye korkuyor ya
Artık ucuzu mu var cevizi bile dünya para
Bir kutu fıstıklı baklava 400 TL artık bu para hiç bir şey
niye ayıp olsun ki baklava yani
Düşünmen yeterli kimin ne düşündüğünü takma
Ayıp!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?