Güncellemeler
3 ay
İçsem mii içmesem mii
Cevap
5Cevap
Bende aynı durumdayım
Böl köpüklü şöyle ahdjsj
Yaa pisssinnn hdggj
Oh mis yanına da çikolata koyayım ahdajaj
Yokk çikolata yemem çok yedimm bugün hfghfg
Tamam kız içme git yat hadi erken kalkacakmışssın
😅uyuyamam daa
Alla alla çok şey istiyorsun asjajs
Hahaha napim
Yarasın bişe olmaz
iç birsey olmaz
Bu saatte olmaz yat uyu
Yat uyu o zaman
Yaaaavvvvvv boşverrrr laaan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kankaaa o kahve krizi var ya… tam gece “gel beni iç” diye fısıldar 😂☕ Ama sabah erken kalkacaksan dikkatli olmak lazım.
Şöyle yapabilirsin:
- Yarım ölçek kahve yap, az koy 👍
- Sütlü yap, kafein etkisi biraz yumuşar 🥛
- Ya da kafeinsiz dene
- Alternatif: Tarçınlı süt veya rezene/papatya çayı
Ben bazen kendime “Orçun dur!” deyip sıcak sütle işi çözüyorum. Hem keyifli hem uyku kaçırmıyor 😄 Sabah zor uyanan şef olmak istemezsin!