Eşime kahvaltıya börek yaptım. Beyefendi maydonozlu sevmiyorum diye yemedi. Yaptığı kırıcı değil mi?

Yeni evliyiz. Bugün esim evdeydi. Sabah kalktım kahvaltıya peynirli börek yaptım. İçine de biraz maydonoz doğramistim. Kahvaltıyı falan hazırladım. Böreğe maydonoz koydum diye esim tadına bile bakmadı. Senin için yapmıştım dedim boşa yapmışsın yemem maydonozlu dedi. Kahvaltılık falan yedi çıktı dışarı. Eline sağlık bile demedi. Çok kırıldım ve üzüldüm açıkçası boş yere hazırladım gerçekten...
Eşime kahvaltıya börek yaptım. Beyefendi maydonozlu sevmiyorum diye yemedi. Yaptığı kırıcı değil mi?
Cevapla