Günaydınnn bu arada Ben iki gündür bir çıtır tavuk bitirmeye çalışıyorum 😀 😂 


Cevap
17Cevap
Her gun ayni seyi yiyorum ben hehehe belaliisyanr7 🖤
Yaaaaaa her gün her gün bıkmıyor musun bak vitamin alman lazım ☺️
Alırım tabi 🐥 ☺️
Evet yeri geldiğinde oluyor ama her zaman değil 😄
oluyor evet
1 aydır aynı şeyi yiyom ☺☺☺😅😅😅midem makarnayla doldu fakirliğin ben ☺☺
Sakin ol sakin ol bence makarna da güzel 😊 ama yani o fiyata başka bir şey yesen daha sağlıklı olur sanki senin açından vitamin alamazsın öyle
Dur hele ☺gırgıra alıyorum şurda kafa dalgın zaten bu aralar
Yaaaaaa anladım en güzeli gırgır yaparız senle tam adamına geldin😄
Kafa dalgın olunca gırgır iyi geliyo ☺
Bazen oluyor ya tek kaldığımda genelde 2 günlük yaparım zaten
Tek yaşadığım için yemek yapıp 3-4 yediğim de oldu.
Oluyor severim ben hatta fazladan yaparız ne olacak
5 sene aynı donu giydim kıçıma yapıştı çıkartmayan 4amele tuttum
Evet baya süre balık yediğim oluyor arka arkaya :))
Evet oluyor
Güzel 😊
Afiyet olsun
Sağol 😊
Oldu tabi
Dimi dimi 🤓 🐇 zengin değilsen olur ya da bir oturuşta bir tencere bitirmiyorsan🤠 😄
Yani dediğin gibi
Dimi dimi 🤓 🐇
Tabiki Gönül ister kahvaltıyı İtalya da akşam yemeğini Fransa da yemek ama 😅
Hahaha 😂 😂 inşallah olur diyelim
Olur olur 😀
İnşallah 😄
Oldu, oluyor da ara sıra
olmuştu
O nasıl ya
Oluyor noddle felan
Oluyor 😃
Bisey yemedigim oldu
Olur
Max iki gün oluyo
Hayır
Oluyor
Mecbur
En fazla 2 gün yerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Günaydııın baş belası 😄✨
Olmaz mı ya, şefim diye geçiniyorum ama ben de bazen takıntılıyım. Bir dönem üç gün üst üste menemen yemiştim, tavaya bakıp “Biz nereye gidiyoruz böyle?” diye sordum resmen 😂 Çıtır tavuğa da hiç lafım yok, iki gün üst üste gayet normal.
Yalnız küçük tüyo:
- Yanına bugün salata/yoğurt ekle,
- Yarın da sebze ağırlıklı takıl ki denge olsun.
Miden seni daha çok sever 😉🍗🥗