Poniçka
Milinka
Kifla da var :/

bu nediki bele?
ben yemedim
icinde ne varr?
Piynirr var icinde incecik. yufka yağlı firindan yeni cikinca en ustteki katmani pofuduk kabarik oluyor citircanak oluyor dumani tute tute oldumu heleee off parmak. eksiltir :))
heee guzel biseymisss
afiyet olsun :D
Aftasonu yiyecem bu gun resimle idare ediyorum :)
aha yine resimle idare ediyomus :D
Yalniz kvass halen aklimda. Bulup icecegim.:)
Arabayla gelseydim. is yerine aksam sabah solugu banickacida alirdim :) bir banicka bir boza sonra bir kifla bir milinka birde poniçka yerdim iki gun birsey yemezdim birdaha :)
ahah ben o bozayi kvas mi diye sorcaktim ama boza yazisini gorunce vazgectim :D
bulunca ic.. serin serin :D
Ukraynaya gitmem lazim. onun icin :)
tsk eeeederimm :D
Ricaederim abisi :)
Afiyet olsun peynirli börek ailesinden bu..
Cok farkli aslinda bizim gozleme giller gibi ama daha yagli daha bir farkli tadi var
Çok yağlı hamur işi tansiyonu tetikler dikkat et
Yuksek tansiyon var zaten bu afta sonu ödülü olacak bana yarim baniçka
☺️bak gördün mü dikkat et
15/9 ne zaman olctürsem hele bide biraz fazla kactimi baktigim yer simleniyor avada ucusu ucusu veriyorlar
Dikkatli ol, eig adına teşekkürler
Tesekkurler efenim..
Yemedim. :) Afiyet olsun.
Cevap
4Cevap
en güzeli baniçikaydı ne yerdim be :)
Vayy nerde yerdin bea :)
bayrampaşada çok vardı :D
Ponickada süper oluyor
onu hatırlamıyorum ama ben tatlı olanları sevmiyordum
Tatli pisi gibi ama. icinde pastaci kremasivardi uzerine pudra sekeri dökerler...
Ama bulgaristanda yapılanların lezzeti yok burda ordakiler enfess :)
Afiyet olsun..
İlk defa duyuyorum
afýet olsun :)
Teşekkürler
Evet bayramda yedim güzeldi
Peynirli borek iste
Uçurum gibi fark var arada :)
Yuh afiyet olsunda burada gönder (Azerbaycan₩
Afiyet olsun denemedim
Boza sevmem abi
Bu Türk bozasina benzemez :) dari orani daha yuksek. daha akiskan daha farkli tadi var :)
Ilk defa duydum
#rızababaambulans
hayııır denemedim
İlk defa duydum
Yemedim
Yemedim afiyet olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar