Hafta da bir dolma, sarma - Ayda bir mutlaka kitel yapılır. Bıktım :D

Hafta da bir dolma, sarma - Ayda bir mutlaka kitel yapılır. Bıktım :D

Dedemin köfteci arabası varmış kurban olduğum, öyle Giresun'da köfte yapıp satarmış.. Anneme dedemden geçmiş güzel köfte yapmak, memleketle pek alakası yok ama babam da, biz de annemin yaptığı köftelere bayılıyoruz, dolayısıyla sürekli yapılır bizim evde.
Ya ne kadar özledim o arabalarda yapılan köftelerden biliyormusun... Bildiğin su an aşeriyorum misss.
:)) ben de dedemin maviş gözlerini. Allah nurlar içinde uyutsun.
Amin inş yeri mekanı cennet olur. Rabbim rahmet eylesin...
Amin ☺️
Evet, var
Ege otları, zeytinyağlı yaprak sarması, menemen ( ben bu işe gelemem)
Lokma (tatlı ve tuzlu)
Bomba tatlısı ( Hiç sevmem)
Şam tatlısı ( üstü yer fıstıklı, arasında kaymak olunca bir başka oluyor.)
Sokak lezzetleri zaten biliniyor, söylemek istemiyorum.
Enginar ( İzmir'in sevilen çanak yemeği)
Çağırsan da bir gün ziyarete gelsek :D Güzel menuler eheheh
Tabii güzel menüler 😅
Gelmek isteyenler buyursun bea
Evet hengel yiyoruz biz xingel diyoruz ve üstüne Ben çoğu zaman sarımsaklı yoğurt ekliyorum harika oluyor. Kışın çok uygun bir yemek ve biz çok tercih ediyoruz
Afiyetler olsun efendim
Kutılk la o kitel ne havekwbe
Yemeklerimiz ağırdır hojdır...
Buunun için daha hafif olan savar hapılır kalorisi yüksektır öyle diyiler.. tırşık vazgeçilmezdır ha : ) nihahah
Ahaha sennereliydin ki kanks? La ben siirtliyim de hiç akrabam yok ben geçen seneye kadar buna içli köfte diyordum :D Annem kızartır haşladıktan sonra çünkü ahhaah
Orası sıkıntılı aman diyim beni ele verme eheheh...
İlk defa akrabası olmayan bir siirtli görüyorum... Ben hepsini akraba zannediyordum... Amcamın eşi siirtin araplarındandı kafile kafile ehehh
Bizimkilerde öyle yapıyor daha lezzetli oluyor.. tek sorun senede 1 defa oluşu sjabhaba hamur işler emek istiyor dost yav...
İlk defa akrabası olmayan bir siirtli görüyorum... Ben hepsini akraba zannediyordum...
Ahaha koptum😅🤣😝
Ula dur @wkertenkele arkadaş... Bizde varda bi işe yaramıyorlar şok üstüne şok yaşıyorum...
Dost daha görmedi yorumu sinirlenedebilir... Ondan bekliyorum bişiler yazmasını... : /
Himm, yani bizim yazdiklarimiz onemsiz, oyle mi 🥲
@wkertenkele hayır tabiki önemlisin arkadaş , yazdıklarında önemli... Ele bişi demedim yav önemsiz diye : /.
Ahaha tamam tamam sakaydi 😝😅
Senle dalga gecmeyi seviom napim 🙃
😊😊🥰
ben varım diye yazmamıştır o, çekinir benden 😬😎
onun hassas kalbini yesinler☺️🥰
Kardeş, senin evde de “memleket menüsü” zorunlu seçmeli ders olmuş resmen 😂
Bizim oralarda da her hafta içli köfte, kısır, dolma üçlüsü sırayla sahne alıyor. Bir de “misafir gelir” bahanesiyle tepsi tepsi börek… İnsan sevdiği yemekten bile soğuyor bir yerden sonra.
Sen en iyisi arada “deneme mutfağı” günü ilan et:
- 1 gün memleket klasiği
- 1 gün dünya mutfağı
- 1 gün “ne çıkarsa bahtına” 😄
Belki ev halkı da kitel kotasını düşürür 😉
Cevap
10Cevap
Evet var.
Nedir Barışım?
Sarma dolmayaya yok cekilir mi😡😡
Kitel ne bu arada
İçli köftenin yöresel bir versiyonu gibbi düşün fotoda ki şey.
Himmm. Ok anladim
Fotodaki ne peki?
🤪🤪
Habfhjasa (ççek)
@wkertenkele fotodaki pırasa nasıl bilmiyorsun
Sürekli bir börek döngüsü var ekmek arasına koyup yiyoruz😀
Ahahaha tahtakalede çalısırken ekmek arası poğoça yerdik boyle bişey heralde asjfbasjh Boşnaklık mı var efenim?
Alırız bir parça börek :D
Hahahah Olur kaç tane alayım? :D yoğurt falan var değil mi? İçecekte ister misiniz? :D
Bilmiyorum ki hangisinden yiyeceğimizi :D Kimi kol boreği gibi yapıyor kimisi de böyle minik baklava gibi ehuehue. Ben yiyemiyorum ya sağlıktan ötürü :D Baklava gibi minicikse 2-3 tane belkim :D
:D ah ah 3 ay once ki ben olsaydım 1 tepsi yerdim de neyse :D
Çok iyisin Başak ya teşekkür ederim hahaha.
(çiçekler, kalpler)
Keşkek ve bundan da çok sık yaparız ama adı farklı bizde
Nedir nedir adı nedir?
Bitlis usulü içli köfte yani 😂 ama haşlama usulü yapıyoruz biz
Heee ehehehe eyakınmısız. Bizde de haşlama yapılıyor ama ben ekstradan 1-2 dakika kzıarttırıyorum oyle seviyorumm
Eli böğründe, paça, tarhana çorbası yaparlar çok ama ben et yemedigim için farkı şeyler yiyorum 😅
Hahahah bende dolmadan kıtelden sıkıldım yemiyorum valal 2-3 senedir. D
Mutlaka ayda bir kutılk yaparım bıkılmaz ya
Siirtlilere has bişey mi bu?
Annem Siirtli vanlıyım sık sık yaparım
Heee iyi (çiçek)
Yemeklerimiz ağır ama laf edilmez yanii
Perde pilavı hala yemedim ya bir siirtli olarak :D Evet güzeldir severim.
Aaa olmadı şimdi perde pilavı yememek büyük ayıp annem küçükken siirtten gelmiş ama çoğu yemeği yapar ondan öğrendim
Dolma sarma yaparm da o kadar sık degıl
Yöresel bir yemek diyecegım bir şey yok sanırım yaa 😅
Çok sığ yemek kültürümüz var.
Belirli şeyler dışında yok.
Evet bizde schnitzel yapiliyo bi de patttiiisss
Heheheh miss
Mahluta çorba
Patlıcan kebabı
Oooo severizzz
Yağlama ve evet nerdeyse her sabah sucuk😅
Anaaaa göndersen bize biraz kasap succuk :D
Yaprak sarma ve biber dolması
Aa siirt mi?
Evet. Sen?
Bende siirt ne çok siirtli varmış uygulamada :D Bir gün siirt günü yapacam burada :D
Ekşili köfte yeriz efenim.
Ooo severizzz
Sürekli floya kırlone mişorize yeriz
Mişorize arnavut pilavımıydı? Arnavutluk var o zaman hocam?
Elhamdülillah sapina kadar
Offf dolu dolu say say bitmeez
Bir kaç tane sayaydın :D
Hinkal ve kitel yarıştıralım mı kanka😃
Münker nekir gibi kanka hinkal ne. D Dur bakacam netten ehehe
Heee hingel hiç beklemiyordum gürcistan da çok yedim :D Rus veranikinin gürcü versiyonu sulusu eheheh Olur yarıstıralım.
Hırt yemekleri , bizimkiler hırt
Hırt yemeği ne oluyor kanks. D
Çok şükür Konyadayım 😅
Sukur namazi kil😇
Her gün ızgara et ve bıkan yok 🤷♀️🧿
Sarma
Ara sıra çibörek ve balaban kebabı
Ben sarma falan yapıyorum, yaxık bana😅
Yok , annem isteğe bağlı yapıyor.
Hep zeytinyağlı sebze yemekleri pişer.
hayır yok Allah tan
Evet var
Nedir nedir?
Cizleme
Lezzetli görünüyor.
Oyldr
Hunde
Bayılırım
Kadayıf
Etli yemekler
Köfte
Yokkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?