Hadi samimi olun aşkitoşlarım kaçınız, uyanıp eşiniz işe gitmeden kahvaltı hazırlıyor hahaha


Şu an hayatımda eşim yok ama olduğunda böyle küçük şeyleri önemserim. Kahvaltı hazırlamak sadece masa kurmak değil, güne birlikte başlamak demek. İnsan sevdiğine bir çay koyarken bile içinden bir şey katıyor aslında. Yorulduğu bir sabahsa onun yerine hazırlamak hoşuma gider, çünkü emek bazen en net sevgi göstergesi olur. Küçük detaylar ilişkiyi ayakta tutar.
11 yıldır hazırlıyorum bazen gece sabaha karşı 4te çıkması gerekiyor evden yine de hazırlıyorum, çok nadir zamanlarda çok yorgunsam uyanamadıysam ve o gün acelem yoksa uyandırmadan gittiği de olmuştur.
maşallah ne kadar güzel bir duygu his olmalı
Cevap
24Cevap
eşim yok
şu an evli değilim , ama evlilik zamanlarında da sadece hafta sonları hazırlıyordum hafta içi , ikimiz de çalıştığımız için herkes işyerinde ediyordu
Bu dönemle bir çok çift aynı durumda sanırım
Bir gün evlenirsem şayet, her sabah hazırlarım kahvaltı da eşini yol etmek de mühim mevzular bence 👌🏻
en fazla 1 hafta yaparsın
şu an gece gece aşırı canım bu masadan çekti😍 ben kalkamam kendime kahvaltı hazırlamaya bile eriniyorum
Güzel olurdu kahvaltıyı hazırlayıp sonra onu yorganıyla beraber kucağıma alıp sofraya getirmek
bi yüzünü yıksaydı
Hazırlarım çok huzurlu geliyor bana ya birlikte sabah kahvaltısı
Eşim yok ama hayat müşterek hazırlardım neden olmasın.
Hayır genelde ayakta yiyorum ama aileme hazırlayınca ilaki sofra kuruyorum
Hazırlamaya varsa bana göre değil. 3 gün sonra tek yaşamaya başlar.
Şu an kendime hazırlıyorum, bir eşim olursa hazırlarım erinmem
Evde olsam hazırlarım ama ben ondan önce çıkıyorum
hayat şartları diyorsun
Eşim yok ama olsa hazırlardım.
Yemek yapmayı severim hele böyle jestler ayrı tatlı olur 😅
Eşim yok ama hazırlar mıyım🙄 sadece haftasonu hazırlarım benim kahvaltı en sevmediğim öğün
Eşim yok olsa hazirlardim
Babam 60 yaşında hala anneme kahvaltı hazırlıyor 😃
Eşim yok ama olsa seve seve hazırlardım
Eşin çok mutlu
Sen mutsuz musun?
@Bulutyağmuru1010 yokki
Hıı anladımmm
Bu sabah mesela sucuklu kaşarlı tost aldım
Yaptım yahu
eşim olsada hazırlasam
eşim yok ama olsaydı hazırlardım
Olsaydı hazırlardım elbette.
Şimdilik kendime hazırlıyorum
Eskiden hazırlardım
Hazırlıyorum. R
Bekarım kimse hazırlamıyor
Ben eşsiz bir canlıyım
eşim yok
Eşim yok olursa arada yapardım jes
Zamanında çok yaptm artk yapmıyorum
@Esmatkr sen yapıyor musun
Hepsi simit kemiriyor
ahh kıyamam be sana güzel kız.
Eşim yok
Hayır
Eşim yok
Olsa hazırlarım
Eşsizim
eşim yok
Hazırlarım
Eşim yok
Eşim yok.
Ara sıra
Eş yok
Evli değilim
Yok ki
Evet hazırlarım
Sen çalışıyor musun
Hazırlamıyorum ben
Hayır
Hazırlarım canıma
Nerdeee 10 yılda 10 kere ancadır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?