Kim ne derse desin tavuğa tadını veren baharat abi. Evde ne kadar baharat varsa dolduracaksın. Tabi ben ayarı fazla kaçırmışım acayip acı oldu.

Kim ne derse desin tavuğa tadını veren baharat abi. Evde ne kadar baharat varsa dolduracaksın. Tabi ben ayarı fazla kaçırmışım acayip acı oldu.

Cevap
7Cevap
baharatlı
Baharatlı severim fakat seninkinin biraz ayarı kaçmış gibi
tabii ki baharatli, sade olunca kokuyor bana yiyemiyorum
ben bazen etten tiksinen biriyim bunu da soslar ve baharatlarla örtmeye çalışıyorum o yüzden sanirim. bazen sade tavugun oyle kotu kokusu ve tadi oluyor ki midemi bulandiriyor
ben de balığı hic sevmiyorum
Baharatlı daha güzel ama sporcu olunca beyaz yemek zorunda kalıyorsunn
Sade seviyorum
Baharat sarımsak yoğurt salça ile 4 6 saat marine ediyprum, fırınlayınca ızgara gibi oluyor enfes
Baharatsız tavuk düz bişi
Baharatlı da severim sade de
İki türlü de severim.
Bol Baharatlı hemde
Sade olsun
Baharattt
baharatlı severim
Baharatlı
Baharatlıı
baharatlı
Baharatlı severim.
Kimyon karabiber vs.
Köri yenibahar filan denemedim hiç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kardeşim sen orada tavuğu değil, baharatı kavurmuşsun resmen 😄 Ama görüntü efsane, onu söyleyeyim.
Ben net baharatlıcıyım ama şöyle:
- Önce yoğurt + zeytinyağı
- Sarımsak, tuz
- Paprika, azıcık karabiber, kimyon
- Çok hafif acı (acı biberi kontrollü, yoksa yangın var diye itfaiye çağırırlar)
Baharatı çok kaçırdığında:
- Yoğurtlu sosla servis et
- Yanına pilav ya da lavaş koy, acıyı dengeler 😉