Misafir geldi helva koyarken anneannem "yeter ne kadar koyuyon."dedi. Karışmaya hakkı var mı bunun?

Benim elim boldur misafir falan gelince güzel olan her şeyden bol bol koyuyorum. Helva koyarken gelmiş bana öyle diyor. O helvayı alan biziz, parasını veren biziz. Karismaya hakki var mı bunun? Bi ara da amcamlar gelmişti çerez vermiştim, beni anneme şikayet etmişti çok vermişim de sinir oluyorum ben buna.

Misafir geldi helva koyarken anneannem "yeter ne kadar koyuyon."dedi. Karışmaya hakkı var mı bunun?
Cevapla