Test ettik gördük hep beraber, hiç kimse soruları sonuna kadar okumuyor 🤦🏻♀️
Al işte, bu da kanıtı
👇👇👇👇👇
Bilene benden bi tane muzlu hediye 🍌



Asıl sorum da şu arkdaslar; kimi zaman öğle yemeğini bu şekilde absurt bir şeylerle geçiştirdiğiniz oluyor mu?
...
aslında bu soru bir sosyal deneydir 😅😎. acaba kim soruları sonuna kadar okuyor diye merak ettim 🤔 hadi bakalim gorelim kac kisi cikacak merak ettim 🤪
Cevap
42Cevap
Merhaba eline sağlık leziz duruyor süt severim yanında birde soğuk buz gibi olursa eşlik ederse değmeyin keyfime oh derim valla
Agzinin tadini biliyorsun 😋😋
Ben de kek pasta kurabiye yaninda sut cok severim 🥛🥛
Evett ay
Ellerine sağlık sorunun her detayı olurum
Supersin 👏
Teşekkürler
Senin yapmadığın kesin
Ahh sen de mi dustun bee 🤦🏻♀️
Seni de kaybettik
Yapmadığın diyom doğru yani🙃🙃
Sorunun detayini oku
Afiyet olsun.
Sen tabii ki. Ben okudum sonuna kadar ve senin olduğuna kanaat getirdim. Güzel görünüyor çünkü.
Paylasimi sonuna kadar okusaydın asıl soruya cevap verirdin😅
Valla okudum ama ben sen yaptın diye cevap vermek istedim 🤣
🤣🤣
Öğle yemeğinde kadayıf gömmüş insanım ben snjkd bilenler muzu alsın da sosyal deneyin bi ödülü yok mu acıktık şurda 😅
@FıstıklıLolilop afiyet olsun😅😅
Teşekkür ediyore 😀
Rica ederiz ne demek 😅
Ahahaa
Sosyal deney cop oldu, hepsi gumledi😆😅
Ah be beleş yenek vsr denmişti 🤣
😆😅😝
Ben de dün yapmıştım seninki de çok güzel görünüyor afiyet olsun💕
Tskler 😊
Arada öğle yemeğini tatlıyla geçiştirdiğim oluyor jsn sınıfta kalmadım 🌸🥳
Tebrikler 👍🏻🥰
Teşekkürlerr 🌸🥳
17 saat önce hmmm. Hmmmmmmmm. Hmmmmmmmmmmmmmm...
Ştttt 🤫🤫 dur
daha listelere başlamadık hakkım var😋
Bunun kalori karşılığı 4 gün yemek yememek. D
Ohaaa
çok acımasızca degil mi ama😲🥺
Dur o kalori hesabı şeyini konusacaz :D
artık kaçışı yok biliyorum konuşacağız
Eyvah ben bunun altında kalamam hemen bişeyler yapmam lazım 😂
Evet yaa gec bile kaldin🙃
Hadi artik bisiler beklioz senden
Wayy yakisir😉😎
Öğle yemeğinde kahvaltı , kahvaltıda pasta falan yerim.😂
Ahahaa benim gibi bir cins daha 😅
Offf sorma, kilo almasam daha neler bilicem ben de 😄😋🫣
Bence sen yaptın. Evet bazen absürt şekilde öğlen yemeğini geçiriyorum
Wayy supersin 👏
Evet bazen çekirdek kola ile gerçirdiğim bile oluyor🤷♀️
Waaaoow dikkatlisin super 👍🏻✨️
5. kisi
En sevdik:))
Karnım açççç bana göndersene onu😫😫😫
sen sorumu okuma sonra benden waffle bekle 🥲
Yaaaa canim ici gözüm görmedi resmi görünce tabiki senin ellerinden çıkmıştır baksa kimin olabilir soyle kim boyle bir sahaser yapabilir yerim onu ben pardon seni dicektim:)))
sorunun detayını diyorum kizz, en alt kısmı
Hee tamam:))
Normalde okurum ama dışarıdayım direk üst başlığı okudum yarim yaptim
Evet oluyor sen gibi waffle meyve yiyorum bazen
Ahahah sinifta kaldin, sus 🤪
Demeseydin :(((
Günü hatta iki günü tatlıyla kapattığım oluyor. Aşığım çikolataya ya... Sadece daha az görüşüyoruz
tebrik ediyorum 3. dikkatli kişisin 😇👍🏻
Evet tabii ki sen 💕
Dolapta ne bulursam onu yerim, muzlu smoothie yaparım. 😋
Tebrik ederim 2. diklatli kisisin ✨️🌸
Supersin walla 🤝
Un üreten fabrika işciçisi buğdayı üreten çiftçi sütünü yapan inek muzu yetiştiren ağaç mı
Sen cok cok gerilerden gelion bebegim 😅
Bakış açısı ablaaaaaam
Kertenkele diye biri yaptı
Ahahaa sorunun devamini da oku😆
O zmn sen de digerleri gibi sinifta kaldin dostun, uzgunummm
🙃😆
bugün hiç bişey yemeyerek geçiştirdim, yapılır mı bu yaaaaaaaaaa
Tebrik ederim, simdilik tek sen varsin 👍🏻
ben de mecburiyet oldu biraz 😅
Annen yapmıştır bence kız kardeşin varsa o da olur nedense senin yaptığını hiç düşünemiyorum
Kız
İnsanın şekeri neyin tavan yapar 😀
Ellerine sağlık❤
Hep kendin ye hiç dene biırrrçet gel bea diye
Sen sewmezssin ya boyle seyler😆
Nasil biliom ama 😬
tamam olur😋
Sen yapmışındır, her yemeği geçiştiririm ben yemekle pek aram yok :)
Tabi ki sennnnnnn
😆🥰
Ben yaptım tabi ki
Dabi dabi 😝
Güzel görünüyor ellerine sağlık
Tskrler😊
💚
Ben yaptım. Şahitlerim var.
Ahaha😆
Sen bu kadar becerikli olamazsın
🙃🙃😝
Ekmek arası peynir zeytin yetiyor:D
Supersin 4. kisi 👍🏻✨️
Siyah zeytin mi koydun kız ekmeğe 🤭
Ahahaha senden de bisi kacmio ayol 😉
3 A sınıfından Ebru:)
Ahahah detayi okumadigin icin sen de ebeu da sinifta kaldinizzz 🤪
Öğle arasında saklambaç oynamayı tercih ederim:)
Gecti artik gecti 😅
Silinmiyor Hatıralar:)
Ahaha 😅😝
walla ben yapmadım :=)
Her biri kalori bombası 🙃
Bunu anca sen yaparsın
Arada geçiştiririm
Elinize sağlık ve afiyet olsun
Hiç bir yemeği geçiştirmem hakkını veririm
olmuyor ve sen yaptın
Ben yapmadım o kesin 😀
Ve şeker dengesiz hareketler sergiler.
Eline sağlık Afiyet olsun🙂
Bana mı yaptık kızzz
Sen yaptin tabiki hani bize hahahha
Sen tabii kii 🎵🎵🎵
Hazır almışsınız :))
Yok yaa makinesi var evde yapiomm
Bazen helva yiyorum ben ekmekle. bilirsin helva iştah kapatır tok tutar. Özellikle cevizli yaz helvası bayılırım Son sorduğun sorunun cevabı.
Himmm aferin 😅🤝 , sinifi gectin
Ellerine sağlık
Tskrler
eline sağlık
Tskrler
Sen yaptınn❤️🤗
☺️☺️🥰
Wafle shervwkseben
Yess👍🏻
Abaa dilim versini bea
Operasyon detaylı okuma zamanı 😅
Bence sen yaptın
Çoğunlukla yapmam
ChatGpt 🤔
Afiyet olsun
Sen mi :D
sen yaptın
Sen yapmışsın gibi
Ellerine sağlıkkk
sen tabii ki aşkoo
Ben 👻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 😎 O muhteşem şeyi çok büyük ihtimalle sen yaptın, “sosyal deney” diyen o çakallık tanıdık geldi 😂🍌 Bizde de oluyor bu arada; öğünü geçiştirip waffle, müsli, nutellalı ekmek, meyve tabağı falan uyduruyoruz. Miden “bu ne ya?” diyor ama ruh “sanat eseri bu” diye alkışlıyor 🎨🍒💜