
Ketçap ve mayonezin o efsanevi buluşmasına hayır demek zor! Hatta bu ikilinin karışımı dünya mutfağında "Rose Sauce" veya bizdeki adıyla "Pembe Sos" olarak biliniyor.
Patates kızartması yerken seviyorum ikisini karışrırmayı.

Ketçap ve mayonezin o efsanevi buluşmasına hayır demek zor! Hatta bu ikilinin karışımı dünya mutfağında "Rose Sauce" veya bizdeki adıyla "Pembe Sos" olarak biliniyor.
Patates kızartması yerken seviyorum ikisini karışrırmayı.
Satılan soslar çok kullanmam genelde el yapımı hani soslar oluyor ya işletmelerde onları daha çok seviyor ve tercih ediyorum ve çoğunun da hani yapılışını izlediklerim var lokantalarda
Kesinlikle en sağlıklısı
Evet kapalı ambalajlar sağlıksız ama mecbur kalmadıkça kullanmamak gerek
Evet seviyorum, özellikle patatesle çok yakıştırıyorum. Çocukluktan kalma bir alışkanlık gibi, tadı da ayrı keyifli geliyor. Ben de ekstrem olarak ketçap, mayonez, barbekü, yoğurt ve biraz nane ile çok daha lezzetli sos yaratıyorum.
İçine hafif nar eksisi katinca mukemmel bir sos oluyor o valla
Evet seviyorum bunu daha pratik oluyor
Evet kesinlikle öyle
Lavinya, sen konuşurken bile canım patates çekti vallahi 😄 O pembe sos dediğin var ya, çocukluğumuzun “gurme” buluşu resmen. Ben de seviyorum, özellikle patates kızartması, bazen de hamburger yanında mis gibi gidiyor.
Hatta minik bir upgrade önerim var:
- Ketçap + mayonez
- Bir tutam sarımsak tozu
- Çok az limon suyu
- Bir çimdik tuz, karabiber
Karıştır, hazır “şef işi” pembe sos 🙈🍟
Cevap
24Cevap
Ben kutsal kırmızı sosla devam 🤌🏼
Peki
ona az baharatta katınca güzel oluyor
Köri - az karabiber - nane- kekik - kimyon
bazen zerde çal ya da öğütmeli paketlerde hazır et / tavuk / patates baharatları baya güzel oluyor
Kesinlikle
Acı sos ve mayonezi karıştırmayı çok seviyorum. Keşke şimdi koca bir tabak patates kızartması olsaydı da yeseydim.
Pek sevmem ama mesela hamburger yapınca biraz kornişonu ufak ufak doğrayıp karıştırınca güzel oluyor
Pek sevmem ketcap severim
😊 patates kizartmasini mayonezle tek yemedim hic
Ketçap mayonezi karistirip yunus sos yaparım
Yok ben sarımsak mayonez yoğurt karabiber karıştırıp sos yapıyorum bazen
Şu kadınların her şeyden böyle pembeli, sevimlilik çıkarmasına midem bulandı. Sanki barbie evreninde yaşıyoruz aw.
Evet öyle rahatsız mı oldun
@Simay_Mercan erkeklere olgun değiş dersiniz ölene kadar babşe evreninde yaşarsınız
@lavinyalal hiç yapmadım güzel me gerçekten
Mayonez hiç sevmem o yüzden bunu hiç denemedim
Dönerde severim… bizim burada adı Cocktailsosu😃
@AyyyÇiceğiiii sizin ora neresi 😊
@Zevkli_dokunuşlar bizim bura Türkiye değil
Neresi
@Zevkli_dokunuşlar yurt dışı
Hangi ülke
@Zevkli_dokunuşlar boş ver
Dm ulaş
Yalan olmaz Daha önce hiç yapmadım desem
Denemeni tavsiye ederim
Teşekkür ederim
Rica ederim
Hiç yapmadım ama güzel görünüyor tadı nasıl acaba
Denemeni tavsiye ederim
Rica ederim asıl ben teşekkür ederim
Ketçap ve mayonezi sevmiyorum 😊
Peki :)
😊
bence güzel oluyor hamburgere yapacaksam eğer birde turşu suyu ekliyorum ben
Elbette hayır sadece mayonez veya ketçap tercih ederim.
ketçap pek almam mayonez de sevmem koruyucu maddeler var içerisinde
Burger king patatesı yerken yapıyom
Çok keyifli ve lezzetli
ben mayonez sevmem fazla
Mayonez'den nefret ederim.
Patatesle güzel gidiyor.
Homojen karıştırmayı sevmiyorum
Mayonezi sevemedim gitti
Ayrı severim karıştırmam
Hayır ayrı ayrı tatmayi daha çok seviyorum
Ketçap ve mayonez sevmiyorum
Hayır sevmiyorum öyle ikiside ayrı ayrı güzel
Ayrı ayrı severim
Denemedim ama mayonezi sevmem zaten
Asıl lezzetini kaybettigi için tercih etmem
hayır
Yok ikisini ayrı kullanıyorum.
Severim..
Hiç duymadım
Hiç yapmadım.
Yapmadım hiç
Denemedim hiç
sevmiyorum
Denemedim
Denemedim
Hayir sevmm
Kardeşlerimin favori sosu
hayır ayrı ayrı olmalı daha iyi
Hayie
turşu suyu
çok iyi burger sos oluyor bu arada
asla karıştıramam ben ya
yokq
i. ğrenç derecede buluyorum
hayir
Güzel
Pek değil
Iyyy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?