- Ekmeği sen bulsaydın, onu nasıl adlandırırdın?

Ekmek gibi ellerin var
Sıcacık
Seni niçin sevmeyeyim?
Cahit Irgat

Ekmek gibi ellerin var
Sıcacık
Seni niçin sevmeyeyim?
Cahit Irgat
Teemo
Teşekkürler
Epek
Teşek...
Kanka ne güzel soru ya, şiirli miirli, ekmek koktu burası resmen 😍
Ben icat etseydim adını büyük ihtimalle “Dertban” koyardım.
Çünkü:
- Açlığı dindirir, dert alır.
- Çaya, çorbaya, peynire her şeye yakışır.
- Fakirin de zenginin de sofrasında baş köşede.
“Ne pişirdin?” sorusunun cevabı çoğu zaman önemli değil, yanında *Dertban* olsun yeter 🍞🫶
Cevap
11Cevap
Tabiki yine ekmek koyardım 😄
Ekmek
Shhss
Nimet derdim 😊 ellerim de ekmek gibi pide hatta hshshsh
Saygılar.
😁😁
Hayat Taşı derdim.
Çünkü basit görünüyor ama insanı gerçekten ayakta tutuyor.
Güzel öneri için teşekkür ederim.🙏
Rica ederim
Banban olabilirdi.
Yemeğe banıldığı için 😃
Evet
Ekmek koyardim
Ekmek yine ekmek.
Aynen
o ismi bulan kişi neye dayanarak ekmek koydu
Bu olmadı zaten bi yararı da yok der icattan saymazdım.
Ekmek güzel ya
bir çok dinde ve kültürde kutsal bile sayılıyor ben ekmeği severim
Sağlık diken...
Ekmek ekmektir ya 😂
Teşekkürler
Bread 🤪
Teşekkürler
Rica ederim
Kilo dkdkd
Ooo güzel.
Nani
O ne
Tamam, 😄
Bilmiyorum.😀
Bilmiyorum olsun.
Peki 😅
Emek
Vay
Tabi
katık
With mantık.
Ekmek koyardım
Böyle iyi diyorsun.
Evet
Pasta derdim
Teşekkürler
Katık
👏👏👏👏👏
ekmek yine
Kilo Aldıran😂
Buğun (Buğday+un)
Şişko hamur
kilotor 😂
Pofuduk 😊
Ham"
Edalle
Kızarmış buğday
Teşekkürler 🙏
Buğday çocuğu
Buço olur mu kısaca?
Pişmiş hamur
Kısaca pişha olur mu? : )
Kilo almak
Ekemk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar