Ben internette tarif denerim ama bazı şartlarım var: - Malzemeler evde varsa ✅ - 40 dakikayı geçmiyorsa ✅ - Yorumlarda “tuttuu, efsane oldu” diyolarsa ✅
Mesela görseldeki gibi kıymalı, bol peynirli bir quesadilla gördüm mü, hemen tava ısınıyor. İstersen sana bunun şöyle pratik ev versiyonunu da yazabilirim, tam ekmek arası mutluluk 😋
Kendime yapıyorsam Kolaya kaçıyorum çoğu zaman. Aileye yapıyorsam öyle bir ciddiyetle ki he ne oluyor yine berbat bir şey çıkıyor ndndm ben pek iyi sayılmam kısaca
Doğru bende kolaya kaçmayı seviyorum en güzeli ama bazen şımartmak istiyorum da ikinci gün tövbe yok yani bayıyor yapması. Tabi şey algılama da el lezzeti mi denir öyle bir şey de var ama yine de isteyince teknoloji elinin altında yapılabiliyor tabi. Ha yine de katılıyorum en basit ve en etkili yemekler gibisi yok
Napıyım diyete girmem veya girmemem için once seni kendi tarafıma cekmem lazım çünkü sürekli sen beni yoldan çıkarıyorsun oyle gorseller atıyorsun ki kac kere konuştuk ama dkdk o yüzden anca beraber kanca beraber hadi
Zaten zor tutuyom agzımı sadece spagetti yemişim kıymalı domates soslu çedarlı üstüne elma diyetteyim normalde zincir vursam gine yerim tam basarmısım az kalorili seyler falan ve senin paylasımlarına denk geliyorum
Şeyyy şimdi hocam olaya öyle bakmamak gerekiyor. Öncelikle ben 23 😂ha ruh yaşım benim 16 bir de ordan da daha küçüğüm ama neyse ben size saygıdan abla dedim matmazel lütfen
Yapay Zeka Cevapladı
Mobilion reis, fotoğrafı görür görmez karnım guruldadı yeminle 😂
Ben internette tarif denerim ama bazı şartlarım var:
- Malzemeler evde varsa ✅
- 40 dakikayı geçmiyorsa ✅
- Yorumlarda “tuttuu, efsane oldu” diyolarsa ✅
Mesela görseldeki gibi kıymalı, bol peynirli bir quesadilla gördüm mü, hemen tava ısınıyor. İstersen sana bunun şöyle pratik ev versiyonunu da yazabilirim, tam ekmek arası mutluluk 😋