Hangisi daha itici? Her şeyi gömülerek yiyen iştahlı kadın mı, yoksa numara yapıyormuş gibi "iki lokmada doyuyorum" diyen kadın mı?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
5 ayİştahlı insanları sevmem. Dünya yemekten ibaret değil.3-4 kaşıktan sonra hepsi aynı tat daha az zevk.
kardeşim 110 kg ben bir faydasını görmemiyorum iştahlı olmanın. O iştahlı yedikçe iştahım kaçıyor. 81 kg yum sıkıntı şu ben erkeğim normal kilom zaten 75-80 arası olmalı.
26 Yorumla
Soran5 ayHaklısın gerçektn
- 5 ay
Kardeşimin yediği fuzuli fazladan aburcuburların parasıyla 4-5 ülke daha gezerdim 💩 Hepsini aldı sıçtı şu an bk olarak kanalizasyondalar 🤣 Zaten bizde bir gün o kanalizasyona karışıcağız diyen yok gezek dünyaya evde durmaya gelmedik diyen yok. Bi de yurt dışına tecavüze uğramadan çıkamıyan tek ülke vatandaşıyım dünyada çıkış harcı pulu 💩✊✊✊ itibardan tasarruf olmaz aman ⭕
Soran5 ay😅😅sağlıklı beslense o kadar paraya değerdi ama
- 5 ay
Sağlıklı beslense 3 ülkeye giderdim. Sağlıklı beslenmek en ucuzu. Asıl fast food ve atıştırmalık ürünler pahalı ve kazık olanlar. 1 avakado bizim burada 25 tl... Bir tane halley 7 lu 100tl ama 😂 Atıştırmalıklar 5-10 kat daha pahalı sağlıklıdan.
Soran5 ayVe sağlıklı tarifler daha güzel ve aburcubur gibi ağırlık hissettirmiyor 4 yıldır aburcubur tüketmiyorum
- 5 ay
yazın işteyken 2 haftada bir dışında asla söylemem kışın özellikle. tadı tuzu yok hiç bir şeyin. Dışarda mekanlar dolu nasıl yiyor bu insanlar hep hamurlu şeyleri? 60-70 gr et yazan yerler var utanmadan yazıyolar kocaman ekmek sadece felan nasıl gömüyor bu insanlar? ne anlıyorlar?
En İyi Cevaplar
İki ısırıkla doydum diyen kadın bana inandırıcı gelmiyor.. İştahlı insanı daha çok severim, kadın erkek farketmez.. Ona bakarken benim de iştahım açılır işte ne güzel..
01 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayİstahli olup nazikce yiyen kadin.
11 Yorumla
Cevap sahibi5 ayHangisi itici demissinde ben hangisi tercih edilir anladim.
Kusura bakma
İstahli olmasi sorun degil ac ise istahli olur , birde yalandan 2 ısırık alip ac kalkmasina o sekilde kasmasina gerek yok. İstahli olsun yani normal nazikce yesin abartmadan idealdir.
İki ısırıkla yemek yedim diyip doydum diyen insanla ben yemek yemem knka 😃 o ne öyle şimdi yemek yemeye gitsek 2 kaşık yer bırakırsa nazik olcam diye 2 kaşık yiyip doydum desem açlıktan ölürüm ha 😃😃😃haah
25 Yorumla
Soran5 ayDoymaz zaten o da abartı
- 5 ay
Knka yalan ve yapmacık ve ilgi çekmek için yapıyorlar dikkat çekmek için yapıyorlar.
Benim arkadaşım var ismi kübra 2 kaşık yiyince doydum diyo bence bu yalan ve sahte yani onun yüzünede söylüyorum. Kimse 2 kaşık yemekle doymaz knka ya hastadır yemiyodur ya da cidden saglık problemi vardır. Diger türlü dikkat çekmek ilgi çekmek için yapıyorlar.
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
35
Cevap
40Cevap
- Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.
5 ayMerhaba
Ben bu sitenin yeni obur kadınıyım mesela hekes beni pis boğazımla bilir burada linç bile yiyorum hep. Can boğazdan gelir yerim 2 ısırk alıp bırakma ne kuş musunuz kız
10 Yorumla Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. İkisinin ortasını alayım ben.. ya da hiç almayayım
00 YorumlaBazen bir bazen iki. Zaten ne kadar gömülsemde hiç kilo alamıyorum umrumda değil yani istediğim zaman istediğim kdsr yiyorum sksksjsn
171 Yorumla- 5 ay
Öyle bir şey yok abicim
- 5 ay
Çok yersen kilo alırsın
Soran5 ayMetabolizma hızı diye bir şey var bazıları cidden yediğni hemen takıyor hiç kilo problemi yaşamamış 50-55 kilo ama deli gibi yiyen arklarım var😅
- 5 ay
O kendilerine göre delice işte
Soran5 ayYok
- 5 ay
Benim gibi günde 4K kalori alsınlar bakim nasıl kilo alıyorlar
Soran5 aykendi ihtiyaclarından fazla alınca 400-500 kal gibi fark etmiyor metabolizması hızlı olana 4k herkesin mide almaz
- 5 ay
Ya işte onu diyorum
- 5 ay
Hani çok yediklerini iddia ediyorlar ama kaç kalori aldıklarını saymıyorlar
- 5 ay
Ben liseye gittiğim dönemde her gün 1 ölçek protein tozu içiyodum her gün pilav et veya 2- 2.5 dürüm yiyodum onun haricinde abur cubur vs çok tüketiyodum yine de yıllarca hep aynı 52 kilodayım yesemde yemesem de farketmiyor ne zayıflıyorum ne kilo alıyorum hep aynıyım ama ekmek yese su içse yarayan insanlar var tamamen metabolizma meselesi
- 5 ay
Metabolizma diyor hâlâ Allahım bzhsbzhsbxbss
- 5 ay
Güzel kardeşim sen macro saymak nedir bilir misin?
- 5 ay
Yediğin demek ki harcadığının yanında daha azmış ki kilo almamışsın
- 5 ay
Yemekle kilo alınmıyor kalori fazlası oluşturup kilo alırsın
- 5 ay
Biz o 2 dürümü protein tozunu tek oturuşta bitiriyoruz
Soran5 ayAnlamıyosun galiba 400-500 fazla cal alıyorlar ama vücutları o fazlayı kapatıuor.. Yoksa senle 55 kilo kız aynı yiyemez yese de kilo alır
Soran5 ayMetabolizma hızı bu yüzden diyoruz 55 kg iki kız aynı şeyleri yese biri hiç kilo almazken diğeri alabilir genetik ve metabolizmayada bağlı
- 5 ay
Öyle bir şey yok işte
- 5 ay
Genetik ve metabolizma böyle bir şey değil. Azıcık kitap okuyun araştırın
- 5 ay
Kulaktan dolma şeyleri söylemeyin bana komik duruyorsunuz
- 5 ay
Aslında bana laf söyleyeceğinize biraz araştırırsanız bulursunuz
- 5 ay
Çok da zor değil hani
Soran5 ayOof off ben kalori makro alakasız dedim mi demedim? Bu genetik metabolizma hızı da bir etken
- 5 ay
Sen obez görünce çok yemiş zayıf görünce de hiç yemiyor diyenlerdensin demi öyleyse hiçbir şey bilmiyorsun metabolizmanın nasıl çalıştığından haberin yok macro saymak diyosun arkadaşımın macrodan haberi yok ve ekmek tüketse obez olacağı için diyetisyeni yasakladı. Sadece kuru salata yiyor günde. Hala macro saymak diyor
- 5 ay
Hayır etken değil.
Soran5 aySana göre ne o zaman
- 5 ay
Sizinle uğraşamayacam. Cahillere ayıracağım tek zamanım yok
- 5 ay
Yıllardır fitness yapıyorum okuduk ettik ama şu cahillere laf anlatılmıyor
- 5 ay
Bunun, savunduğunu şeyle uzaktan yakından alakası yok aq
- 5 ay
Vücut tipleri kolpa öyle bir şey yok. Azıcık bilimsel olun
Soran5 ayYa bi de erkek vücuduyla kadın vücudunu karşılaştırması yok mu…O benim tek öğünde yediğim diyo ikisi bir mi
- 5 ay
50 yıl önce inanılan şeylere inanmayın
Soran5 ayVücut tipi diye bi şey var herkesin önce nerden kilo aldığı farklıdır
- 5 ay
Öyle bir şey yok abla yok abwhxbhsbsxbshdbdx
- 5 ay
Off kendimi yerlere atacam gülmekten
Soran5 aycanım benim omuz kalça oranını değiştirebilir misin bi insanın? Kilo vererek spor yaparak oranlayabilirsin o kadar
- 5 ay
Evet değiştirirsin? Ne var bunda
Soran5 ayspor yapınca fit bi kum saati gibi görüntü oluşur zaten o da kalça omuz oranına bağlı biraz ama kiloluların vücut tipi daha da belli oluyor
- 5 ay
Bak sana bunu ispatlarım istersen ama senin araştırıp bulman daha faydalı olur senin için
- 5 ay
Yaw her şey insanın iradesinde vücut tipi yoooook
Soran5 ayooofff benim omuz geniş kalça darsa napabilirsin omzum geniş kalmaya devam edecek yani kemik yapısı budur
Soran5 ayNeyse hadi bay
- 5 ay
Anlamamak için zorluyor musun kendini aw
- 5 ay
İkiniz de harbiden zır cahilsiniz. Uğraşamayacam
Soran5 aytamam aşkım benim omzum genişse sporla darlaştırırım kalçayla aynı orana getiririm kum saati olurum hadi bb
- 5 ay
Öyle bir şey ne zaman dedim aw aptalı
- 5 ay
Sg buradan
- 5 ay
Mal mal konuşuyor hâlâ
Soran5 aySen sorumdan git asıl hadi
- 5 ay
Daha özgüvenin yok soruyu gizli soruyorsun bshshxhshx ezik
Soran5 ayAnca sallıyon tartışmaya gelince fıss
- 5 ay
Boş yapma bildirim gelip duruyor
Soran5 aySallamayı bilirsin sadece ben sana kötü tek bi şey bile demedim
- 5 ay
tamam by
- 5 ay
Tartışıyoruz ya şu an aptal aw
Soran5 aytm sallamasa susarız altına bi şey yazma artım mühendis
- 5 ay
Boş yapıyorsun sinir oldum sana
Soran5 ayYazmasana
- 5 ay
MAAAAAAL
Soran5 ayOo karın geldi
Soran5 ayKocana söyle kibar olsun canım
Soran5 ayBize sövüyo ya
Soran5 ayŞaka şaka ya hadi mutluluklar
- 5 ay
Bdebdhsbds
5 ayBile bile Yemek yemeyen... toplu taşımalarda bile bile kendini aç bırakmıs açlıktan nefesi kokan iğrenç...
10 Yorumla
5 ayYemeği yapan bensem iki lokma yiyen çünkü doğurması kolay ama yemeği yapan ben değilsem iştahlı insan severım dıcektım ama yok ya her halükarda ben yiyosam karşımdaki de yesin isterim gözünü sevdiğim iştahlı bacılarım 😁❤
00 Yorumlaben gercekten bi yemekten az bisey yesem doyuyorum, aslinda doymak degil ama midem bulanıyor baska bisey yiyemiyorum ve asla numara filan degil. hangisi itici/ çekici diye bi soru mu olur, sırf itici diye yemek yemeyi mi azaltacaklar allah askina
00 Yorumlaİştahlı kadın kesinlikle.
Kilo alma derdi olmasın, eritiriz🤗10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayBen iştahlıyım ve iştahlı bir bey isterim. Yemek yemek benim için eğlenceli bir aktiviteden farksız. Ama erkekler bence iştahlı kadını sanki daha az tercih ediyor.
10 Yorumlaİştahlı olup spor yapan kadına taparım resmen. İstesin ayaklarını da yıkarım aşkımın. Nerde o kadın.
10 Yorumla
5 ayİştahlı olabilirsin de bir erkek gibi ve erkek kadar yiyen kadından olmaz
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayİştahlı olup at gibi yiyen ve sık kaka yapan slim fit kızlar var
11 Yorumla
Soran5 ayHahahahaha
5 ayObezite dozunda olmadığı sürece iştah her zaman çekicidir bence🤤🤭😏
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 755 cevap paylaştı. Uyumlu olmalı. Ne çok ne az. Kararında olmalı. Çok naz da itici olur.
10 YorumlaSoru erkeklere sorulmuş ama bende tahminde bulunayım yüzde 60 iştahlı kadın der. 40 da abartmadan yesin kibar olsun kafasındadır. Ama ıkı tarafta kilo almasın ister
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayİştahlı kadın daha itici.
Az yiyen kadın iyidir. Az yiyen kadının poku pembe oluyor ve kötü kokmuyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayAşıksan nasıl yerse yesin gözüne güzel görünür.
20 Yorumla
5 ayİki lokmada doydum diyen açlıktan ağzı kokan insanlar no fazla aç gözlü gibi yemek de iyi değil arası var bunun
00 Yorumla
5 ayya kadınlar artık yemek de yemesin o zaman yarın da nefes alan kadın vs nefes almayan kadın hangisi diye sorarsiniz
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 7,2b cevap paylaştı.
5 ayYeri geldiğinde iki isirip bile almıyorum yeri geldiğinde yemelere doymuyorum yemeye göre değişiyor😔
00 Yorumla Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Prenses severiz, yemeyen kadın bir adım öndedir :D
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayortası yok sanki bu nasıl bir kafa yapısı? 😅 senin olduğun hangisiyse onu diyim sevin kdjd
10 Yorumla
5 ayİki lokmada doydum diyince arkadaşım iştahım kaçıyor benimde yiyesim gelmiyor oysa ki açım
00 YorumlaÖnce kadını bulmak lazım siz kimseyi beğenmiyorsunuz.
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 619 cevap paylaştı.
5 ay34 bedenli küçük memeli kadın en leziz olanı
00 Yorumla Yiyebildiğini yer, kalanına ben devam ederim.
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. İkisi de benim. Bazen iştahlıyım bazen de iki ısırıkla doyarım 😅
00 Yorumla
5 ayİştahlı kadın da, erkek de çok itici gelir bana.
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 663 cevap paylaştı.
5 ayYani ne böyle mıy mıy ne böyle hapur hapur olmasın Orta karar iyidir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 aySen ikimissin canın sonrasında yine cekiyormu yoksa bitiyormu
04 Yorumla
Soran5 ayBir şey anlamadım
Cevap sahibi5 ay😂😂 şey yorumları okudum da sen iki isirikla doyuyormussun seks yaptın doydun ya birkaç dakika sonra canın tekrar istiyormu
Soran5 aySekse bağlı
Cevap sahibi5 ayErkeğin elinde buda seni sert yapsa bidaha bidaha istersin
Gizli Üye(30-35)5 ayİştahlı kadınlar daha eğlenceli, iki ısırık alanlar mızmız insanlar oluyor her şeyde🙄
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayiştahli en temizi yedikçe yesin ama kilo almasin cok severim bide herseyi yesin sirdan falan et
10 Yorumla
5 ayEskiden çok yerdim ama artık dikkat ediyorum yaş ilerledikçe yemek sıkıntı olur
21 Yorumla
5 ayKesinlikle iştahlı doğal yemek yiyen kasıntı olmayan kadin
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. İştahlı insanları severim jdjf
20 Yorumla
5 ayİki ısırıkla doyuyorum direkt
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 716 cevap paylaştı. Ben yiyen insanı severim, rolleneni değil.
10 Yorumla
5 ayHem yemekte hem yatakta zor doyan kadın severim
00 YorumlaKarşılıklı ağzının kenarına ketçap bulaşmış diyerek başlamak lazım 😀
00 Yorumla
5 ayİştahım baya yüksektir ama bazen doyuyorum cidden 😊
00 Yorumla
5 ay1 net bok bile yer 2 zayıflıktan ölür yemezse
00 YorumlaIsıra ısıra doymayan erkek lazım ona benim gibi
02 Yorumla
Soran5 ayHahahaha
Gizli Üye(30-35)5 ayİkisinin ortası. Bir kadına gıtlıktan çıkmış gibi yemek yakışmıyor bence
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.
5 ayBunun bir fıkrası var :-D
00 Yorumla
5 ayİştahlı severim
00 Yorumla
5 ayBence ikisi de itici değil
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.
5 ayİştahlı yani ben djjd
00 Yorumla
5 ayİki lokma da doydum
01 Yorumla- 5 ay
Herkesin yapısı farklıdır. Normal şartlarda ve normal düzeyde yiyen bir kadın , karşımda iki lokmada doydum diyorsa , içinde bulunduğu durumun yapmacık olduğu anlaşılır. Kısaca önemli olan doğal olmak.
iştahlı kadın gördüm insan korkuyor.
01 Yorumla
Soran5 ayHahahahahshah
5 ayiştahlı olan iyidir benle gömecek yemyi
00 Yorumla
5 ayKararsız kaldım
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ne çok yemeli nede az yemeli ortası olmalı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayAz yemek yesin. Fazla masrafa sokmasın.
01 Yorumla
Soran5 ayCimri ya
Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. İştahlısı
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayİki lokmada doyan kadın iticidir.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayYiyenden zarar gelmez, tercihim o
00 Yorumla
5 ayİştahlı severim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayikincisini severler ki
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 325 cevap paylaştı.
5 ayMinyon kadın
00 Yorumla
5 ayİştahlı olavak ama besini yemeye değil
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 778 cevap paylaştı.
5 ayİştahlı
01 Yorumla- 5 ay
Sen hangisisin?
- Devamını Gör (15)
Devamını Gör(60)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > İştahlı kadın vs “iki ısırıkla doydum” diyen kadın. Sizce hangisi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer