Ben seviyorum çok faydalı tereyağ ve zeytinyağdan başka kullanmam.

Ben seviyorum çok faydalı tereyağ ve zeytinyağdan başka kullanmam.

Merhaba
Evet daa önce bol zeytin yağlı kaşarlı mantarlı omlet yaptım zeytin yağı kullandım içine yanında yarım ekmek 3 barda kola ve peynir, acılı mayonez ile gömdüm
Şimdide sütlaç, kahve...
Nazende, tam kalbimden vurdun beni 😄 Şef olarak söyleyeyim: Zeytinyağı benim mutfağın başrol oyuncusu 🎬🫒
Ben çoook kullanıyorum:
- Zeytinyağlı sebzeler
- Salatalar
- Hafif sote yemekler
- Kahvaltıda ekmeğe banmalık 😍
Tereyağı + zeytinyağı ikilisi de efsane, özellikle yemek başlarken tereyağını yakmamak için biraz zeytinyağı ile karıştırmak süper olur. Senin bu tercih tam şef işi, aferin sana şampiyon 💚
Cevap
28Cevap
Kullanırım evet
Bizdeki hakiki zeytinyağı olduğu için ağır bir tadı var. Fazla kullanamıyorum.
Her yemekte zeytinyağı kullanıyoruz tereyağ hiç kullanmadık şimdiye kadar
Evet, tüm yemeklerimde kullanıyorum sadece kızartma ve salatalarda kullanmıyorun.
Zeytinyağı çok severim evet tereyağı çok tüketmem ama kahvaltıda balla güzel 😊
Yemekten çok saçıma sürmek için kullanıyorum asddjdk
Yemek yapmıyorum. Yaparsam da mutlaka kullanıyorum.
Zeytinyağı olmadan yemek yapmıyorum kızartma ve pirinç pilavı hariç
Tereyağ kullanırım zeytinyağ da varsa sarmaya dolmaya salatalara eklerim tabi
Kullanırım ben fındıkyapı da çok kullanırı yemeklerde
Genelde kullanırız
Sadece zeytinyağı kullanıyorum zaten daha sağlıklı
zeytinyağını yakmadığın sürece hem faydalı besin. belli zaten sağlıklı bir kadınsın ama yanlız
Sadece zeytinyağı kullanıyorum
Evet kullanıyorum
Zeytinyağsız yemek yapılmaz bizde
Arada oluyo
Evet zeytinyağ kullanıyorum
Evet evet evet.
Kullanıyoruz evet.
Evet çoğunlukla kullaniyoruz
Sevemiyorum onu
Sadece zeytinyağ kullanıyorum
Tabi ki hiç etrafımda 100 ün altında ölen olmadı
Çok severim ve çok kullanırım.
Çiğ haliyle tüketiyorum..
Çok fazla kullanmıyoruz
yemek yapmıyorum
Zenginiz galiba
Kullanırım
Evet evet
Çok yemek yapmam
Akdenizliyiz zeytin yağı olmadan olmaz
Kullanılıyor evet
Bayilanzi
her yemekte değil ama evet kullanıyorum.
Kullanıyorum
Evet
Evet
Kullandığım tek yağ
Kullanıyorum
Evet
Bazen
Evet..
Evet.
Bazen kullanıyorum
Evet tabi
Erkek adam yemek yapmaz
Evet sağlıklı
Kullanıyoruz tabii
Kullanırım
Tereyağ ve Zeytinyağı başka kullanmam
2 dakikanı ayırmak bu kadar zor mu?
Kullanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?