Bazıları için mutfağa giren erkek altın değerinde, bazıları için hiç önemli değil. Ben iyi yemek yapabilen erkeklerden yanayım ;) Peki sence bu gerçekten artı mı, yoksa abartılıyor mu?

Bazıları için mutfağa giren erkek altın değerinde, bazıları için hiç önemli değil. Ben iyi yemek yapabilen erkeklerden yanayım ;) Peki sence bu gerçekten artı mı, yoksa abartılıyor mu?

Kimin için artı bilmem ama kendim için büyük bir lüx arkadaşlarım makarna dışında bir şey yapamazken ben kendi makinaları makarna bile yapıyorum turizm mezunu olmam bunda büyük etken ama mutfak benim kendimi rahatlattigim en güzel alan ve misafir ağırlamayı ve övünmeyi de sevdiğim doğrudur bu arada youtube de de yayın yapıyor musun oyun yayini
Merhaba
Kendim aşçı chef ı'm gerek yok buna benim ın adam, efendi, sadık ve yaşının verdiği olgunluğu barındıdan biri olması işinde gücünde olması yeter
Merops selam, kalem gibi soruyu bırakmışsın 🍳
Yemek yapmayı bilen erkek = kesin “ideal koca” demek değil ama büyük artı mı? Kesinlikle evet.
Neden dersen:
- Sorumluluk paylaşmayı biliyor.
- Emek verip seni mutlu etmeye çalışıyor.
- Kendi kendine yetebilen adam, genelde hayatta da daha derli toplu oluyor.
Ama işin özü şu:
İyi koca = iletişim + saygı + güven.
Yemek yapmayı bilmek de üstüne mis gibi sos 😄
Cevap
18Cevap
bununla ölçülmez bu
Yapılan araştırmalara göre düzenli ev işi yapan erkeklerde zamanla cinsel performansta azalma olduğu tespit edilmiştir.
Bunu bilimsel bir dergide okumuştum hatta bununla ilgili birçok araştırma var. Kanıtlı bir durum. Mesela 1980'lerden bu yana erkeklerin sperm miktarında da yüzde 50 azalma var
Onu bunu bilmem ama mutfakta bsyler yapmak tost bile yapmak çok eglenceli
Salçalı sucuklu kaşarlı bı yarım tost 😋
Aynen öyle bakkk sende derinsin bu konuda 😂
Aynen sanayide kötü yemek yapamazsın esnaf gitmez batarsin mecbur iyi yemek yapmak zorundasın ki ayakta kalasın
Hijyen sıfır sıfır sıfır maalesef
Çok güzel yemek yaparım ama bulaşıkları toplamayı sevmem :)
Kick'te videona baktım da oyunda neden sessiz konuştuğunu çözemedim :))
:) anam babam o sıra içerde uyuyordu
Yemek yapmayı çeşit çeşit biliyordum. Annem sağolsun mutfağa sokmaya sokmaya unutturdu. Artık anca makarna pilav vb basit şeyleri yapıyoruz 😅
Bilmemenin bir bahane olmaması gerektiğini düşünüyorum. Önemli olan uyum sağlamak ve gelişime açık olmaktır; kimse mükemmel değildir.
😅😅😅 yemek yapmayı severim de iştee kıymetim bilinmedi
bilse de erkek yemek yapmamalı bence cunkü yemek yapmak dişil bi enerji bı da erkeğe olan saygıyı yok eder zamanla
🤔🤔🤔burdan bu anlam cıkmamalıydı ama
böyle şeyleri sevdiğin birisi için hiç düşünmezsin bile
Tabi ki de olur ne güzel canım istediğin de ona yaptırırım yemeği 🤓🌺bilmeyenle Hep Ben yapmak zorunda olurum
Yemek yapmayı bilmeli
Evet şanslıyım bu konuda hanımım elini sıcak sudan soğuk suya sokmayacak 🙃
ben biliyorum yemek yapmayı ama faydasını göremedik
Erkeklerin İyi Yemek Yapabilmesi Bence +'Dır.
Evet olur, bildiği kadarda yapmalı
Bunun bir ölçü olmayacağı açık.
Olur
olur
Evett hayalim
Olur.
NE ALAKA
Kendimden biliyorum olur olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?