Evet içerim. Aramızda bir mesafe yoksa, güvende ve yakın hissediyorsam bu bana çok doğal geliyor. Bazen o bardak, paylaşılan bir şeyden çok aradaki bağın sessiz bir göstergesi oluyor. Ama hijyen kısmını da tamamen yok saymam.
Ben yerim içim, hiç gocunmam. Sonuçta öpüşüyorsun, sarılıyorsun, aynı yatakta yatıyorsun; bardaktan mı tiksineceksin? Mantıksız olur 😅 Romantik anlarda tek kaşık, tek bardak takılmak hoşuma da gidiyor.
Ama herkesin sınırı farklı; tiksinen de haklı, sorun yok. Önemli olan iki tarafın da rahat olması. Sen keyfine bak, hatunu da bardakları da afiyetle götür 😏🥂