Sevdiğiniz insanın bardağından/tabağından bir şeyler yiyip içer misiniz?

Merhabalar 🎈 Bu konu da ne düşünürsünüz bilmiyorum. Bende sormak istedim. Kimisi çok hassastır bu konuda, asla sevdiği insan dahi olsa aynı bardaktan, tabaktan, çatal kaşıktan bir şey yiyemez. Kimisi de “önemli değil” der yer içer. Siz sevdiğiniz insanla aynı bardaktan, tabaktan bir şeyler yer, içer misiniz? Hassas mısınız bu konuda?
Sevdiğiniz insanın bardağından/tabağından bir şeyler yiyip içer misiniz?


Sevdiğiniz insanın bardağından/tabağından bir şeyler yiyip içer misiniz?
Cevapla