Yeme & İçme Sevdiğiniz insanın bardağından/tabağından bir şeyler yiyip içer misiniz? Bonjourcookie Takip Et Xper 7 Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor merhabalar 🍝İyi haftasonları.. Sevdiğiniz insanın tabağından bardağından bir şeyler yer; içer misiniz? Yoksa tiksinir misiniz? Sevdiğiniz insanın bardağından/tabağından bir şeyler yiyip içer misiniz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
kırmızılego Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Yok tiksinmem. Zaten öpüşüyoz sevişiyoz madem direkt tensel temas ediyoruz yani o zaman onu tabağı bardağı ne farkeder ki 1 0 Yorumla
Hayatgercek Takip Et Master Yaş: 40 , eic 59% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Gerekmedikçe tercih etmem sanırım... 0 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl İçerim yerim benim midem sağlamdır 0 0 Yorumla
johnyx Takip Et Master Yaş: 48 , eic 32% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Sorun olmaz , neticede öpüşüyoruz , değil mi? 0 0 Yorumla
hayattt20 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 44% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Yer içerim 😀😊 1 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Evet tabii 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Yok tiksinmem. Zaten öpüşüyoz sevişiyoz madem direkt tensel temas ediyoruz yani o zaman onu tabağı bardağı ne farkeder ki
Gerekmedikçe tercih etmem sanırım...
Öpüştüğüm insandan niye tiksineyim ki:)
Hayır tiksinmem yer içerim.
Tiksinmem ama cekinebilirim
İçerim yerim benim midem sağlamdır
Sorun olmaz , neticede öpüşüyoruz , değil mi?
hiç kimseninkinden yemem içmem
Tiksinmem.
Yer içerim 😀😊
Yerim
Yerim içerim 😊
hayır 🌺💫💭👼
Elbette.
Içemem yaa
Evet tabii
Evett