Yemek yapmaya üşeniyorum, zaten pek bir şey yapabildiğim de yok. Her gün dışarıdan yiyorum. Zaman almayan tarifler var mı?
Ahh evde hatun olsa da yemek yapsa, evi silip süpürse 😬😬
Yemek yapmaya üşeniyorum, zaten pek bir şey yapabildiğim de yok. Her gün dışarıdan yiyorum. Zaman almayan tarifler var mı?
Ahh evde hatun olsa da yemek yapsa, evi silip süpürse 😬😬
ben uzun yıllardır yapıyorum, ne yapalım, ya yaparsın ya dışardan yersin, ya aç kalıyorsun, bunun için sızlanacak halimiz yok, temizliği de ya yapar temiz yaşarsın, ya da pislik içinde yaşarsın, seçenekler belli yani
Temizliğini aksatmıyorum her hafta düzneli fiks. O konuda titizim. Ama yemek işi üşendiriyor
Birkaç kere rahatsız edici durumlara şahit olunca sonra seve seve bırakıyorsun😅
Örnek lütfen 😀
Tavuk dünyası çok severim bir kere makarnamdan bir iki üç beş on değil baya sosa bulanmış kullar topluluğu çıktı.
Donas çok severdim deri yağ sinir falan tuhaf tuhaf şeyler çıktı.
Ben zaten dışarıdan çiğ köfte yemezdim ama birçok defa yakın çevremde yiyenlerin çiğ köfte sürümünden kurt, salyangoz vs çıktı...
Tamam tamam anlatma daha fazla 😑
Kardeşim bak bu “evde hatun olsa” hayaliyle karnın doymaz, cüzdan gider 😄 Önce temel çözelim: üşengeç adama üşenmeyen tarif lazım.
Şöyle başla:
1. Yumurtalı ekmek + domates salata: 5-7 dakika.
2. Tavada tavuk + yoğurt + lavaş: Marketten marine tavuk al, tavaya at, yanına yoğurt.
3. Makarna + hazır sos: 10-12 dakika, üstüne yoğurt ya da peynir.
Haftada 2 kez bile yapsan dışarıya verdiğin para ciddi azalır. Yavaş yavaş elin alışacak, sonra “ben neymişim be” moduna girersin 😎🍳
Cevap
4Cevap
direk bırakarak
Haftalık yemek yapıp ısıtıp ısıtıp yiyebilirsin onun dışında ev yemeği satın alabilirsin migroslarda standı oluyor
Haftalık ne yapabilirim? Bulaşık yıkıyorum sonra lavabodan koku geliyor iyice soğuttu beni yemekten
Lavabodan koku gelmesinin sebebi yemek artıkları birikmiş. Lavaboya karbonat döküp kaynar su dökebilirsin. Haftalık mesela tavuk sote , fırında tavuk (tavuklu yemekleri ikinci kez ısıtma ) , bezelye/nohut/taze fasulye yemeği bunları pişirip buzluğa porsiyonluk atabilirsin, köfte atabilirsin buzluğa , sebzeli tavuklu ton balıklı salatalar yapabilirsin. Yapamadığın yemekleri dediğim gibi migrostan alıp da buzluğa da atabilirsin. Hatırladığım kadarıyla migrosta ev yapımı sarma, içli köfte vs yemekler vardı. Sadece bir günde haftalık yemekler çıkabilir
If you homelesss, just buy a house diyesim var ama 😆
Evsiz değilim, yemeksizim :D
Eheheheh, aslinda ben bi rahatsizliktan dolayi yemek yiyemiyordum.1 hafta once basladim ve soyle yapiyorum. Dolaba kofte, sebze pure, el yapimi dondurma, corba ve patetes puresi attim. 1 hafta boyunca yiyorum. Hafta da ya da 2 hafta da bir pizza ya da hamburger menu odulu verecem kendime. Bu ikisi haric gayet saglikli beslenmeye baslayacam. Tum bunlari hazirlaman 2 saat, isitip kizartip onune getirmen maks 2 tabak kirletecek ve 10 dakikani almayacak.
Azaltarak bırak ben öyle yaptım. Birde hafta sonları toplu yemek yaparsan hafta içi pratik olur hazıra kaçmazsın
Abiciğim hizmetçi mi arıyorsun bunları kendin yapmaktan üşeniyorsun millete mi yıkmak istiyorsun
Evet, tam olarak öyle istiyorum
İğrenç
Tamam
Lâfıgüzaf yapıyorum bu arada. Temizlik konusunda ciddi değildim. Ama tabii eve geldiğinde güzel bir masanın kurulu olması hoşuma giderdi
Hayır sadece kadınların böyle görmesi beni birazcık üzüyor yani tamam tertip düzen güzel bir şey ama erkek de bunu yapabilir ya ve kadın hizmetçi değil yani kadının da duyguları kadının da bir birey olarak ortamda olması daha tatlı bir durum
Yemek yapınca hizmetçi olmuyor. Zaten hizmetçi olarak gören de yok.
hıhı kesin
makarna, patates kızartması yap
3 aya göbeğim olur
Paran varsa ye boş ver.
30 bin sadece yemeğe gidiyor. Hem hijyenik takıntılarım da var artık kendim yapmak istiyorum ama üşeniyorum
Karar ver yeme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?