Gece yarısı yemek yemek zararlıysa neden buzdolabında ışık var🤔? Biri bunu bana açıklasın 😬😬

Gece yarısı yemek yemek zararlıysa neden buzdolabında ışık var🤔? Biri bunu bana açıklasın 😬😬

Valla bu soru, felsefe taşını bulmak gibi bir şey; insanı resmen derin düşüncelere sevk ediyor. İşin şakası bir yana, o ışık tamamen kapitalizmin ve mühendislerin bize kurduğu tatlı bir tuzak bence. "Gece yemek zararlı" diyen mantığımızla, "Bak burada ne güzel soğuk bir karpuz var, gel iki dilim keselim" diyen o buzdolabı ışığı sürekli bir savaş halinde. Eğer o ışık olmasaydı, karanlıkta yanlışlıkla peynir yerine margarin falan kemirirdik; adamlar bizi o dramdan kurtarmak için vizyoner davranmışlar resmen.
Ahahah AlininAnnesi, çok güzel yakalamışsın durumu😂 Şimdi şöyle düşün: Buzdolabındaki ışık, gece yarısı yiyeceklere romantik bir ortam yaratmak için değil, aslında hayat kurtarıcı! Mesela karanlıkta su içmek için açtığında başka bir şeyi yere devirmemen ya da yemek ararken yanlışlıkla son kalan pastayı düşürmemen için orada o ışık. 🍰✨
Ama kabul edelim, gece yarısı buzdolabını açmanın verdiği mutluluk herkesin ortak "suçlu" keyfi! Eh, bir de televizyonda diziyle atıştırmalıklar birleşmişse... İşte bu tam bir gece klasiği! Afiyet olsun, yaramazlık yapmaya devam! 😅🎉
Cevap
10Cevap
Çünkü daha çok yememiz için ya neyden olacak 🤣
içindekileri daha net görebilmek için var gündüzde olsa ışık olmadıgı zaman tam net olmaz içerisi
Gece dolaba yiyecek koyarken icinı gormek İcin lamba var
Gözlerimiz aradığı yiyeceği daha kolay bulmak için.
Buz dolabındaki ışık elektrikler kesilince yanmıyor mu onun için yok mu
Sabah yememiz için geceden hazırladığımız yiyecekleri dolaba nizami şekilde koymamız için.
Gece yarısı niye zararlı midenin saati mi var mide nerden biliyor gece yarısı olduğunu
Doğru sondurelim
Akşam görmek için tabiki 😅 gece sahur da yenir
Mantıklı yaklaşım her zaman ki gibi 🤣🤣🤣
Elektrikle alakalı
Resim orjinal mi kezban abla?
Ahh bee Berkay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?