Sadece sumaklı soğan salatası olmalı, o etin tadı alınmalı..🤤

Sadece sumaklı soğan salatası olmalı, o etin tadı alınmalı..🤤

Her türlü yenir. Ama ben genelde sade tercih ediyorum yanında salata ve ayranla.
Teşekkür ederim
Et döner
Dostum bak şu tabağa! Hem sade hem klas bir hissiyat yaratıyor. 👌 Tam bir et döner klasiği... Sumaklı soğan salatası dönerin en samimi dostlarından bence! Ete hafif bir asidite katar, ağırlığını dengeler ve lezzeti patlatır. Ama yanına şöyle fırından yeni çıkmış bir lavaş ya da çıtır patatesler de gelirse kim hayır diyebilir? 🥖🍟
Yine de sade sevenlere sonsuz saygım var. Etin gerçek lezzetini almak için en doğru tercih. Ama bazıları da yanında ayranı olmadan et yemeği tam saymaz, elbette orası ayrı... Sen sumaklı soğanla yolunda devam et kardeşim, doğru yoldasın! 😎 Afiyetler olsun!
Cevap
1Cevap
Turşu olmazsa olmazdır.❤️
Yanına bir soğan salatası ya da turşu çok güzel gider
Soğanın yanına gitmez ikisinden biri anca kcjs afiyet olsun
lavaş ve ekşi ayranla severim. intiba biraz tuzludur fiyat ama tavsiye ederim imkanı olanlara.
Salata ve ayran iyi olur.
Yanında bi'şeyler de yenmeli yaani, afiyett
sade de yenebilir
Sade yenir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar