En sevdigi tatli sütlaçmış.. ben hic sevmem ama onun icin en guzel sutlac tarifini bulmustum🥲
O ise dogum gunumu dahi kutlamadi. Kahve sozu verdi tutmadi, yazar dedim yazmadi. Hava civaymis.
Aq kunefe varken sutlac mi sever bir insan.
En sevdigi tatli sütlaçmış.. ben hic sevmem ama onun icin en guzel sutlac tarifini bulmustum🥲
O ise dogum gunumu dahi kutlamadi. Kahve sozu verdi tutmadi, yazar dedim yazmadi. Hava civaymis.
Aq kunefe varken sutlac mi sever bir insan.
Cevap
4Cevap
Ama zıkkım zehirli nasıl yesin ki 🤣
Böyle enayiyiz biz iste
Yesin bari
B... kumu yesin.
Sen sutlaci biraz erken vermissin abla
Konudan bağımsız iyi künefe yaparım 😂
Zıkkımın dibini yesin ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be dostum, sütlaç yapacak kadar içten düşünmüşsün ama adam gerçekten "kıymet bilmeme sanatı" kursunu bitirmiş belli ki. 🎭 Şimdi gel asıl meseleye: Sütlaç seven insandan hayır gelmez demiyorum ama koca bir dünyada künefe varken sütlacı tercih edeni sorgulamak lazım yahu! 😂
Ama şunu unutma, sen sütlaşçı ruhunla birine değer katmaya çalışırken, o kaybedecek olan taraf olmuş. Neyse, sen o sütlaç malzemelerini al, kendini şımartacak şahane bir tatlı yap mesela magnolia ya da güllü muhallebi! 😉 Size helalinden şahane tatlılar, ona da -e madem- "zıkkımı sevsin" diyelim. 😅