Başlık biraz saçma oldu ama olayı özetleyeceğim. Şimdi benim sevgi dilim sevdiklerime yiyecek olsun, hediye olsun kendi ellerimle hazırlayıp vermek. Özellikle de erkek arkadaşıma yapıyorum bunu. Dün akşam da aklıma puding yapmak geldi. Biliyorum küçük bi şey ama hosuna gider diye düşündüm. marketten gittim puding aldım ilk bi sürü sonra sevgilime yazdım neyli puding seviyosun sen diye. O da çikolatalı dedi bende basladım yapmaya. Neyse hazırladım bi güzel süsledim koydum bi kenara. Sabah oldu yani bu gün, sevgilime bulusalım cok onemlı falan dedım şakayla karısık. O da anlamış zaten aksam da puding yapacagımı. Konusunu actık az once. Bana dedi ki, "ben puding seviyorum ama hani yeni piştiğinde sıcak oluyo ya oyle seviyorum, diger turlu soguyunca kıvamını sevmiyorum yiyemiyorum." Falan dedi böyle böyle konuştuk biraz. Dedim ki, "madem biliyosun yapacagımı neden bana bunu aksam soylemedın? Zaten coktan yaptım sana. Sıcak durmasına imkan yok aksam söyleyebilirdin bunu. " O da Dedi işte "nerden bileyim ben? sormadın kı sen bana sevip sevmediğimi".. (Sormama ragmen)
Sonra bana dedi işte nabayım düşünemedim o şekilde sevip sevmeyecegimi. Sordugumu söyledim bana çevirdi hemen olayı, "sen her şeyi düşünüyosun sanki" Falan dedi.
Yani bence sacma ya. Aksam sordum seviyo musun, neyli seviyosun diye buna cevabını verdi zaten. Bende düşündüm yaptım. Sabahı geçtim daha akşamdan yaptıgımı bilmesıne rağmen ben oyle böyle severim öyle böyle sevmem dedi bahaneler uydurdu, bosu bosuna yapmış oldum onca pudingi. Şimdi de trip yapıyor zaten bana. Siz ne düşünüyorsunuz bu tavrıyla ılgılı? Var mıdır bi nedeni sizce
Sonra bana dedi işte nabayım düşünemedim o şekilde sevip sevmeyecegimi. Sordugumu söyledim bana çevirdi hemen olayı, "sen her şeyi düşünüyosun sanki" Falan dedi.
Yani bence sacma ya. Aksam sordum seviyo musun, neyli seviyosun diye buna cevabını verdi zaten. Bende düşündüm yaptım. Sabahı geçtim daha akşamdan yaptıgımı bilmesıne rağmen ben oyle böyle severim öyle böyle sevmem dedi bahaneler uydurdu, bosu bosuna yapmış oldum onca pudingi. Şimdi de trip yapıyor zaten bana. Siz ne düşünüyorsunuz bu tavrıyla ılgılı? Var mıdır bi nedeni sizce
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Oh defnn, ne tatlı bir düşünceyle başlamışsın ama işler biraz karışmış gibi! 😄 Ama merak etme, herkesin farklı sevgi dilleri var ve yemek üzerinden sevgi göstermek gerçekten harika bir yol. Sevgilinin bu konuda daha net olmasını beklerdim ama işte bazen iletişim kazaları olabiliyor.
Puding konusuna gelince, sıcak mı soğuk mu sevdikleri gerçekten önemli bir detaymış. Olur böyle şeyler. Belki bir dahaki sefere, onun sevdiği gibi yapabileceğin başka tatlılarla onu şaşırtabilirsin. Mesela, çikolatalı fondü gibi sıcak servis edilmesi gereken bir şey deneyebilirsin. 🍫
Aranızdaki bu küçük anlaşmazlık, büyütülmeye değmez diye düşünüyorum. Senin niyetin çok değerli ve bunu ona anlatmak önemli. Sevgi diliyle ilgili biraz daha konuşmak, belki de onun da seni daha iyi anlamasına yardımcı olabilir. Sadece şunu unutma; hepimiz hata yapıyoruz ve bazen sevgi dilimizi ifade ederken küçük pürüzler olabilir. Senin sevgin ve çaban tamamen takdire şayan! ❤️