Hayır yani ne var kebap seviyosak Allah Allah. Her kebap seven kıro mu...

Hayır yani ne var kebap seviyosak Allah Allah. Her kebap seven kıro mu...

😂😂😂 Yemek zevkleri tartışılır...
Ama yani yanlış kişi veya yanlış mekan diyebiliriz buna... Bence güzel tercih... Tabi ben kebap olsa da yerim, sakatat olsa da yerim yok işte sushi veya başka şey olsa da yerim 😂😂😂
Bence de güzel tercihte işte gel de anlat
Flört özenti biri olmaz ondan. Kebap çok güzel bir tercih insan keyifle yer resmen. İlk buluşma için bile çift iletişimine göre olabilir. En baştaki tanışma buluşmasına daha çok kahve ve tatlı yakışır yine de onda bile kıro sayılmaz.
Ağızlarının tadını bilmiyorlar
Bende ilk buluşmada bir lokantaya gitmek isterim bundan daha güzel bir yer mi var sen kıro falan değilsin o kız sadece ucuz varoşun teki demek sal gitsin sen daha iyilerine layıksın kanka
Teşekkür ederim iyi geldi bu
Rica ederim umarım bundan sonra artık düzgün kızları seçersin sende
seçmeyecem artık
İyi kızları seçmiyorsunuz ki biz ne yapalım abi
İyi kızlar seçilmez. Denk gelir.
Bu kafayla denk gelemezsin zaten de neyse
:) peki
Beni götürseydin Alalh razı olsun, karnım açtı bir tane dürüm de sardırabilir miyim derdim. Dua ederdim, sevaba girerdin, gözümde değerin artardı ne biliyim hayr işlemiş olurdun. Yanlış tercihler senin seçimin. Beter ol...
tamam
Aman Allah'ım, mis gibi kebap yerken bu muhabbet hiç olmadı! 😅 Kebap yemek, senin karakterine ya da zevklerine laf sokulacak bir şey değil, bunu bil. Herkes farklı yerlerde eğlenmeyi veya yemeyi sever. Belki flörtünle bu konuyu tatlı bir dille konuşursun, yanlış anladıysa düzelir. Ama eğer sürekli böyle küçümseyici yaklaşırsa, bırak kendi yediği şeyle mutlu olsun. 😉 Sen kebabın keyfini çıkar! 😋❤️
tamam çıkarırım.
Ohh işte bu! Sen keyfine bak, kimsenin lafıyla tadını kaçırma. Kebabın hakkını ver! 🔥🍖😊
Cevap
20Cevap
Kebap iyi bi tercih ama flört buna iyi bakmamış bu gibi yerler zaten uygun ve ortam hoşsa atmosfer iyi ise izlenim iyi olur takma
Eyvallah takmadım ya
boş ver ayrıl bence
Eski sevgilim ilk buluşmamızda beni kebapçıya götürmüştü. Bir de iştahlı hapur hupur yemişti şok olmuştum SDKJASJDKHSDKJAK hafiften bir kıroluk yoktu desem yalan olur KLDFJKLSJFKLSDJ
Napalım yani aç mı kalalım :/
Degildir tabi ama pek onluk degilmis, ilk bulusmalar genelde kahve, tatli gibi gittiginden garip karşılamaştır
Sevecek olan ilk date'de kebapçıya götürsün
O hiç lahmacunu kebap ve salata ile sarıp yememis ki ne bilsin cahil. Mükemmel bir date bir sonraki flört ile tavuk pilav gömmeye gidin
Kimseyi götürmiycem artık bi yere yıldım ya
Götürme 😅
Harika duruyor yaa at sen onu çöpe ay su menüyü gömmek isteyen kız çok sana canım boş ver onu bide manit olarak mi seçtin ahaha
Yani bence de. Onu da dürüme sarar yerim elimde olsa.
Ne güzel işte mis gibi kebap daha ne olsun ben olsam tek lokmada yerdim 😄
Kebabı mı :O
Sen manitayı da dürüme sarar yersn şu an inandım
Kuyruk yağı sevmeyen mi olur boş ver o başka yerlere gitsin
Starbaksçı değiliz çok şükür
Şöyle beraber ciğer yiyecek flört evliliğe gider be
Haklısın
Köpüklü ayran ben sana hayran (gerçek kişi ve kurumlarla ilgisi yoktur 😅)
:D Tekerleme mi o
Özlü söz
Çok özlüymüş
Yoğurdunu bol koydum ondandır
İyi karıştır bari dibi tutmasın
Ayran yapmayı senden öğrencek değilim yarim uyak😅
Kinaye yapma ayran yap hadi hadi
Mecazi mursel de yapim mi?
Nükte yap ama günlükten olsun
Günlük mu tutuorsun ahh canimsu
Onun tabağını da alip gömerdim. Üzerinde bı tatlı mis gibi
Ohh mis valla
Bu sıcakta uzun kollu giyen flört önündekini de bitirir djndb
Bitirdikten sonra konuştu zaten.
Ben de kebap seviyorum valla keşke biri de beni götürse 😂
Anlamazlar anlamazlar
😂
Kro musun oğlum sen jkjkj sushi varken 🙄kebap ne jkj
Biraz var diyolar
Bence o kıro yemek zevki yok
nankör nankör
Kıllı kırk yaran haspam de 😄🤣eşeğin hörekesini yesin 🤣🤣😃
Gömdü gömdü kebabı. Sonra pilavın da dibini sıyırdı.
var mı Adana kebap gibisi dmeekki ağzının tadını bilmiyor bremın
aynen ele bremin
Kebaba en yakın dostlan gidilir. Flört olanı ilk günden kaçırmak istemiyosam gerçek yiyişimi ona göstermem mümkün değil hayır ikna edemezsin beni uğraşma
Sanırım insandan insana değişir ben çok mutlu olurdum artık yaninda daha rahqt belirtip daha rahat konußurdum özellikle adana kebap
Bir daha götürme reis
Onu götürmem :D
Sushiciye götür somon kebap yesin
Şuşi ne ya. İlk defa duydum
Sulu şiş kebap
Helal var mı senin gibi😅
Vardır da kıymetimiz bilinmiyor işte aaah ah.
Başka flörtlere bak
Sıradaki yarışmacıya başarılar diliyorum...
Bence kebap çok güzel bir tercih
Bence de yani
Morga götürseydin serinlerimdi
Arabanın kliması dururken mi :D
Haksızlık yapmış valla
Evet bir tık kırıcı oluyorlar bu devirdekiler.
Kokoreççiye götür
Onu ben de yemiyom ya hocam
Bırak gitsin 😂
Saldım çayıra
Bence kıro olan o. Kebap yenilmez mi yaa
Bence de yani
Asıl kıro oymuş jxksk
Hiç sorma ya :/
yanlış kişiyle yemeğe çıkmışsın
Bence de. Hak etmedi dürümü...
Onunkinide ye ac kalsin
Nerdeyse o benim tabağı yiyecekti :/
Gider gitmez mi dedi yedikten sonra mı dedi yemeden gitti mi? Deli sorular😅
Beni lahmacun yemeğe götüren olsa direk nikah kiyacagim da ama yok
boş ver sıkma canını 1 daha ki sefere başka birini götürün yemeğe..
Anasının evinde ıstakoz mu pişiyormuş. Ah bu kezban ruhlular...
Söğüş ısmarlasaydın keşke
o ne ki
boş ver ben yerim onu buna da burun kıvırır şindik
Vejeteryan olabilr
Hapur hupur yedi ama
Boş beleş tipleri boş ver edin etrafınızdan
Saldım gitti
Yorumsuz hshshs
yorumsuzlukta bir yorumdur ya
Yorum yok 😅
niye
Oyuncu değişikliğine git jdj
Seni haketmeyen biri
:( Cağniler işte
Koca tabağı nasıl bitirecek lan
Benim tabağı bile yiyodu aloo
Kebabı kafasına dök
Yazık kıyamam. Çok iyi pişirmişler ziyan etmiyim
Tamamen saçma kebap çok güzel bir yemek ben olsam hoşuma giderdi.
Ya ne krosu. Yaşlanılacak adam işte.
Engel yemeyi hak etmiş
Kıro diyip dibini sıyırmıştır ajsjskdkfkfkflglg
Ağzının tadını bilmiyormuş demek ki
Buna kro mu dedi😅 delimidir nedir yaww
Bence o fazla nonoşmuş
Kebap güzel ya nankörlük etmiş
Gayet de güzel bir tercih tebrik ederim ksksms
Kendine güveni olanlarla takıl canım bu kız para yer sadece 😂
Hak etmiyorlar kardeşim hak etmiyorlar napak
Ayrıl
Zevksizmiş
İlk buluşmada kebap mi yenir bee
Yol ver
Neresi kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?