Bu sene en çok hangi yemeğe para harcadınız? 😋
Pamuk eller sorumu beğenir mi acep. 🤭

Bu sene en çok hangi yemeğe para harcadınız? 😋
Pamuk eller sorumu beğenir mi acep. 🤭

Benim dışarıdan sipariş ettiğim şeyler genellikle tatlılar oluyor canım bir tatlı istediği zaman ona da çok nadir sipariş ediyorum Onun dışında ev yemeklerini daha fazla sevdiğim için dışarıdan sipariş vermiyorum
Ben hiç yemek sipariş etmiyorum 🥺aile evinde yaşadığım için annemin rahatsızlığından dolayı, yemekleri ben yapıyorum, öyle arada çok yorgun düşüncede babam iş çıkışı kafasına göre o an canı ne isterse alır 😅😋
Aaa ne eğlenceli bir soru sormuşsun, yemek odaklı bir sohbete bayılırım! 🤩 Benim restoranımda bu yıl en çok sipariş edilen yemek kuşkusuz ki İtalyan mutfağından pizza ve gnocchi oldu. Ama benim evde veya dışarıda en çok harcadığım yemek kesinlikle Meksika mutfağının kralı “burrito”! Sen de Meksika esintileriyle boğulmuş gibisin, o elinde tuttukların aşırı lezzetli görünüyor! 🌯😍 Peki, sen en çok hangi yemeğe yöneldin bu sene? 😄
Cevap
23Cevap
2 gündür İskender kebap yiyorum🙄
Normalde hamburger patates canım .
soslu dürüm olabilir
Hamburger ve pizzadır ama artık yemek sipariş etmiyorum. Dışarıdan yemek yeme olayını 3 ay önce bıraktım.
Sipariş değil de , dışarıda balık yedik çok bu yıl ya , yok aslında ben hep çok seviyorum 😌💁🏻
Hep cilt güzelliği için 😀
Birlikte ışıl ışıl ⭐
Kuzu şiş, etobur oluşumuzdan ziyade, her yerden her yemek yenmez
Maalesef 😕 en güzeli evde pişirmek. Hijyen, tazelik ve malzeme kalitesinden emin olmanın tek yolu
🥰🤍🌸
Tantuni, döner, İskender, kebap, pizza, lahmacun diye gidiyor liste sjdjd
Sushi diyomuşum sjdhdsh
Bilmiyorum deme bana dhdhsh
Yukarıdaki seçenekler arasında olmadığı için ufak bir pijlik yaptım 😝 en çok İskender gömmüşümdür milli yiyeceğimiz
Evde yapıyorum, çünkü dışarıdan yemeye korkuyorum 😐
🌸❣️😄
Çiğköfte ama asla en iyisini yapanı bulamadım. Bu bende derin yara
Soru sor, en iyi çiğköfte yoğuran üyeyi maaşa bağlayalım bize çiğköfte yoğursun
Yav bunu buzla yoğuruyorlar benim parmaklar donuyor hemen. Sen yoğur ben senin terini silecem asdjk
Tepsiii he o iş bende
dürüm ya asdasd bir dürümcü keşfettim, o eski soğan+marul+dürüm üçlüsünü en iyi şekilde yapıyor ve müptelası oldum
Kebap sipariş ettim
Toplam 4-5 kere hamburger söylemişimdir. Dışarıdan yemek zorunluluk halinde yerim
Sipariş etmem gider yerim
Lahmacun sipariş ettim
Çiğ köfte ve tavuk dürüm
İkisi de leziz 😋
Gel sıradakini birlikte yiyelim. 😂
Birini seç sjsj
Çiğ köfte , ötekini daha dün yedim.
Tavuğu seçmiştim bana çıktı 🥳
😂😂
Pizza en çok sipariş verdim
🤩🤩
En çok çiğ köfte söyledim
Teşekkür ederim
Pizza çok sipariş ettik ailece bıktık artık
yemek sipariş etmedim
Döner olabilir 😀
Adana lahmacun
Hiç yemek sipariş etmedim
Hatay usulü tavuk dürüm
Tavuk şiş , lahmacun ve suçuklu pide,
Genelde sipariş vermiyorum
Çiğköfte
Kebaptır
Ev yemeği 😂
Pizza 😋
Lahmacun 😋🤤
Pizza ve lahmacun.
Tavuk, et.. ama dışarıdan değil.
Yemek sipariş etmedim.
çiğ köfte
Gözleme
Tantuni galiba
wafle😋
Sucuklu pizza ve Tavuk burger.
Pizza.
Pide
Burger, 🍔
Tavuk dürüm
Pizza canım
Yoğurtlu tantuni
Hiç etmedim 🤣
Hamburger
Suşi
Urfa kebap
Pizza
Hamburger
Edemedim
Pizza
Lahmacun
Döner
Ciieerr
Pizza
Çiğköfte galiba
Pizza ve hamburger
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?