Kafe ya da vb. yerlerde yakın arkadaşim sevgilim degilse kendine bir şey söylemeyip tabağimdan yiyenlere çarpasim geliyor?

ben mi anormalim saygısızlık ya
Kafe ya da vb. yerlerde yakın arkadaşim sevgilim degilse kendine bir şey söylemeyip tabağimdan yiyenlere çarpasim geliyor?
Cevapla