Gece gece dürüm yemeye gittim bu yakışıklı beni izlemeye başladı tabi boğazımdan geçmedi içindeki etleri önüne atmaya başladım gitti karısını çağırdı galiba sonra bi baktım benim dürümü bunlar yemiş 😅 #kafamıngüzelligi
Yemek yerken biri sizi izlese rahatsız olur musunuz?
Bahçede Kediler var her beni gördükleri zaman yanıma gelirler miyavv derler ama böyle tatlı tatlı. Giderim hemen yemek getiririm. Alır kaçarlar. Arkalarına bile bakmıyorlar pisler 😀
Hemde çok benim köpeğimi ilk 4 ay evde büyüttüm büyüdüğü zaman bahçede kulübesine koydum bir gün bana topal taklidi yapıyor eve aldım korktum bende bişey oldu diye evin içinde koşup zıplamaya başladı birden 😃
Ahahah ikisi de çok güzeller, ben de ne zaman ayıptır söylemesi tavuk yesem kedim koşar gelir. Hanımefendi kırmızı et sevmiyor... Ama rahatsız olmam, onlar bizim küçük dostlarımız :)