Merhabalar, Ben rahat yemek yiyemem herhalde birisi beni izlerken 🤓. Ama ben kendim yemek yerken karşımda olan kişiye bakarım yani.Yemek yerken birinin sizi izlemesi sizi rahatız eder mi?
Yemek yerken birinin sizi izlemesi sizi rahatız eder mi?
Gözlerinin içine baka baka yemek yerim valla kim oluyor da beni rahatsız ediyor, ya da hemen çantamın içindeki taramalı tüfeğimi çıkarırım (simli mor kendisi) ve kafalarına kafalarına sıkarım. Şaka şaka o kadar kötü birisi değilim ama rahatsız olurum çingenelik yapabilirim.
Yalniz yemek yemeyi sevmem ama yanimdakinin bana bakmasını da sevmem. Yemek esnasında konuşurken tabii bakılabilir ama her lokmada da bakmasın yani bir şey mi oldu niye sürekli bakıyorsun derim diye düşünüyorum bence haklıyım.
Selam,🌺 Rahatsız etmez ama karşıdaki yiyen insan rahatsız edici şekilde yiyorsa o sebepten yemek yemiyorum. Sırf bu yüzden yurtta hep tek başıma yedim.
Ona da ikram ederim. Ya karşılıklı bakışarak yeriz ya da ben ona dik dik bakarım. Sonuç olarak rahatsız eder. Aç mı diye düşünürüm kesinlikle ikram ederim. Kıllığına baktığını anlarsam da ağzımda yemek varken acarım ona karşı:) :)
Ben yemek yerken birisi beni uzun soluklu seyrediyorsa sahiden rahatsız oluyorum yemeğimi rahatça yiyemiyorum ayrıca utanıyorum da. Empati yaptığımdan ötürü karşımdaki kişi yemek yerken onu seyretmem.