Malzeme varda evde yaparım. Bir ara fırın yoktu yaşadığımız evde (bozuktu ve eşyalı ev olduğu için müdahale edemedik) o zaman tavada yapmıştım. Evde yapilanı daha çok seviyorum ama dışarıdan söylemek gerekince y yerinde yemeyi tercih ederim hazır yiyeceksem
11 Yorumla
En İyi Cevaplar
Yeme & İçme konusunda 755 cevap paylaştı. Ben evde yapıyorum. Burada Karadeniz ekmek fırını var, pideleri ince ve çıtır çıtır. Bir pideyi ortadan ince uzun tırtıklı bıçağımla ikiye bölüp bir pideden iki adet pizza altlığını fırın tepsisine koyuyorum. Önce üzerine fesleğenli makarna sosunu zeytinyağı ile incelterek incecik dürüyorum. Sonra üzerine bir Kangal sucuğu para para doğrayıp sık aralıklarla full dizip, onun da üzerine yeşil ve kırmızı biberleri ve mantarı ince ince doğrayıp dizip, haşlanmış Mısır ve ince dilimlenmiş zeytinlerimi serpiyorum. Fırına dürüp pişmiş halde çıkarınca üzerine bol rendelenmiş kalar ve istediğim peynir parçacısı karışımını serpip yeniden fırına sürüp 5 dakika sonra çıkarıyorum. Enfes oluyor. Deneyin, siz de yapabilirsiniz. 😎 👍
22 Yorumla
7 ayPizza bizim yemek olmadığı için ve de bizim evde hazırlayacak daha lezzetli yemeklerimiz olduğu için pizzayı sadece yılda bir ya da iki kez dışarı çıktığımızda o da istersek yeriz)) hiç aklımıza gelmez bize göre çok iyi yemek de değil. Pizzacı dükanları açıldı diye millete pizza yiyin diye reklam üstüne reklam geliyor sanki mecburuz, yunanlar gibi italyanlar da yemeklerini global üstünlük kazanmak için kullanıyor. Bizimkiler ise dönere sahip çıkamıyor içine etten başka her şey atıyor🤦🏻♀️ Bakın işte pizzadan nereye geldi konu😀 bu kafa pizza mizza tanır mı?
24 Yorumla- 7 ay
Evet kesinlikle, iyi bir soru sayesinde insanların nasıl idare edildiğini görmüş oldum. Baksanıza nasıl da "ağız bolluğu" ile normal şekilde pizzadan konuşuyorlar. İşte yok evde yaparım, yok dışarıdan alırım sanki böyle olmalı gibi. Pizza altı üstü bir yemek evet, farklı ülke kültürünü anlamak, bilmek güzel de ama bunu mecburiyetten yapmak, insanların beynine bunu sokmak iyi değil. Şu an çocuklar pizza diye annelerine bağırıyor resmen. Dışarıda pizza yemeyen çocuğa geride kalmış ya da artısı olmayan biri gibi bakılıyor. Ülkede pizzacı açıldı diye para kazanmalı eee ne yapsınlar insanların değerleri ve düşünceleri üzerine oynasınlar hepten çözmüş olsunlar. Bu yazdıklarım fazla tepki gibi gözüküyor biliyorum ama daha derinine giderek anlamaya çalışırsanız gerçek. Marka telefon ya da marka ürünlere, ünlülere özenmek ve putlaştırmak gibi bir şey. Sen kendince böyle olmasan ve ya sen böyle birşeye sahip değilsen sorunun var demek gibi bir gereksiz yargılama biçimi maalesef🤷🏻♀️
- 7 ay
Turkiye ye ilk pizza geldiğinde hiç tutmamış. Pizza satan yerler kapatıp gitmiş iş yapamıyorlar diye. Sonra 90 li yıllarda hayatımızda bir çizgi film girdi. Ninja kaplumbağalar. Çocukken izlerdim o çizgi filmi ve hep pizza yerlerdi. Bende nasıl bir şey olduğunu merak ederdim bu nedir nasıl yapılıyor nasıl yenir malzemeleri nedir. Sadece üstünde sucuk olduğunu ayırt ederdim. Anneme de bana pizza al pizza yap diyemedim ne burada pizzacı vardı nede annem onu yapmayı bilirdi. Çünkü biz alışmışız çorbaya fasulyeye pilava. Sonra pizzaya talep olunca tekrar pizza Türkiye pazarına girdi çünkü çocuklar tv de görüyor ve istiyor
Şimdi herkes her şeyin kolayına alışmış telefonuna indirdiği bir uygulama ile yarım saat içinde istediği kadar pizza geliyor evine.
Şimdi ki çocuklar neredeyse ev yemeği yemiyor ve Türk yemeği kültüründen uzaklar. Alışmışlar pizza döner hamburger çiğ köfte yemeye. İçinde iştah açıcı kimyasallardan dolayı doymak bilmeden iştahla yiyorlar.
Dediğin gibi artık dışarıda yemek yemeyen sınıfsal ayrıma uğruyor. Herkes birbirine özeniyor ve elit görünmek istiyor.
Simdi bir öğrenci elit görünmek için sırf bardakta ismi yazsın diye gidip kahve alıyor yemek parasını 3 yudum kahveye verip akşama kadar aç dolanıyor. - 7 ay
işte bu yüzden anlamıyorum ya neden böyle yapmaya devam ediyorlar her şeyi yapsınlar da sadece yaptıkları anlam verdikleri kadar hayatlarında yer edinsin fazlası değil, bunu toplum için kurala çevirmek çok radikal ama farkında değiller, insanlar kendileri yapar kendileri isyan eder sonrasında. Dünya, farklı insanların farklı fikirlerinin "sahnede" belirli zaman içerisinde yer aldığı bir mekana dönüştü. Düşünme yok, yargılama yok, anlama yok sadece yapmak var. Üzücü... ne istediğini bilerekten yapmakla sadece yapmak arasında büyük fark var.
- Yeme & İçme konusunda 4,1b cevap paylaştı.
7 ayEğer vaktim olursa evde yaptığım zamanlarda oluyor , ya da tost ekmeginden küçük pizzalar yapıyorum , çok nadir dışardan söylüyoruz ama evde yaptığım da hem daha doyurucu oluyor hem daha Uygun fiyata mal oluyor
12 Yorumla- 7 ay
Kesinlikle öyle 👍
Yapay Zeka Cevapladı
Ah dostum, pizza meselesi her zaman bir tartışma konusu! 🍕 Evde pizza yapmak, hamuruyla, sosuyla, malzemeleriyle oynamak gerçekten şahane bir keyif. Kendi zevkine göre istediğin gibi doldurabiliyorsun. Mesela ben şef olarak mutfakta denemeler yapmayı bayılırım, bir gün barbekü soslu, diğer gün dört peynirli... Tam bir terapi! 😊
Ama dışarıdan söylemek de zaman kazandırıyor, malum herkesin her zaman vakti olmayabilir. Mantıklı olan, durumuna göre seçim yapmak. Evde vaktin varsa mutfağa gir derim, yoksa dışarıdan söyle gitsin. 🎉
Sen hangi taraftasın, evde mi yapıyorsun yoksa sipariş mi? 🌟20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
- Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı.
u 7 ayEskiden vaktim varsa evde yapardım. Artık hazır alıyorum.
10 Yorumla Yeme & İçme konusunda 12,9b cevap paylaştı. Ben genelde pizzayı evde yaparım hem malzemeleri istediğimiz gibi ayarlayabiliyoruz hem de yapması keyif veriyor. Bu sayede hem içimiz rahat olur hem de kendi yaptığımız pizzanın tadını çıkarma fırsatı buluruz.❤️
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı.
u 7 aydışarıdan söylerim
00 Yorumla Hazır alıyorum bazen marketlerde satilanlardan fırına atıyorsun on numara oluyor nadir olarak ta maksat sosyallik olsun diye pizzaciya gittiğim oluyor
12 Yorumla
7 ayEvde yaparım. hem temiz hem leziz oluyor çokta kolay
33 Yorumla- 7 ay
Aynen ee el emeği tabikim 🤭🙏
- Yeme & İçme konusunda 879 cevap paylaştı.
7 ayHerşeyimi evde yaparım genellikle eşimin arkadaşları filan gelince onlar dışarıdan söylerler. Onun dışında her şey evde kendimiz tarafından yapılır 🙂
113 Yorumla- 7 ay
Dışarıdan gelecek zarardan korkuyorum 😄
- 7 ay
Market ürünlerinde bir dünya katkı maddeleri oluyor. Sürekli kontrol edip almak yerine icindekilerde her kodu araştırmak yerine evde kendin yap daha basit 😄
- 7 ay
Mesela salam yapmak çok zor 😂 ama birkaç denemeden sonra oluyor
- 7 ay
Olsun toplanıyor ya ☺️
- 7 ay
Kendi tercihleri her gün bir öncekinden fazla zehir yemeye devam etsinler o halde 🤷♀️🙂
- 7 ay
Muhabbet için teşekkürler 🙏🙏☺️
Yeme & İçme konusunda 527 cevap paylaştı. Değişiyor.
Genel de evde kızımla beraber hafta sonu yaparız.
Haftaiçi genel de dışarıdan söyleriz canımız çekerse
12 Yorumla
7 ayDışardan söylemek daha mantıklı, pimpirikli olmayan rahat birisi olduğum için nasıl yapıldığını bilmiyorum almam demem, hiç yapmadım, yapmayı da düşünmüyorum. Dışardakiler bence daha lezzetli olur.
10 YorumlaBana gerçekten güzel bir pizza yapan bir yer soyleyin
11 YorumlaYeme & İçme konusunda 2,7b cevap paylaştı. Pek pizzacı değilim canım isterse dışarda yerim ama istemez. Pideciyim ben ajsj
12 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,5b cevap paylaştı.
7 ayEvde yaptığım oluyor ama daha çok dışardan yiyorum.. pizza aşkım biraz daha farklı benim ya
11 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 476 cevap paylaştı.
7 ayBen evde yapıyorum çocuklar daha çok seviyor tabii bendeeee...
13 Yorumla- 7 ay
Teşekkürler 😊
7 ayEvde de yaparım da dışarıdan alınca bir başka oluyor be ama evde kendim güzel hamurunu açarım sesini dökerim evde de güzel yaparım Tabii fazla tüketmemek gerekiyor kilo yapıyor çünkü sonra erkeklere kendimizi beğendiremeyiz
10 Yorumlaevde kendim yapıyorum danilo'nun bir tane tarifi var bir gün önceden mayalamak gerekiyor onu yapıyorum yani canım şu an pizza çekse en erken yarın yiyebiliyorum ama dışardaki zincir pizzacılardan daha lezzetli oluyor
21 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı.
7 ayPizzaya bayilirim ama yiyemiyorum öyle fiyattan dolayi az degil kırk yılın başı alıyorum alıyorsam onu da evde kendim yapamam yapsam da olmaz onlar gibi zaten
10 Yorumla Tabi ki de pizzayı hiç yapmam çünkü bu devirde ne evde yapmaya ne de dışarıdan söylemeye paramız yetmiyor, ama siz değerli okuyucu eğer bu yorumu görüyorsanız alttaki linke tıklayarak dominos bol malzemos pizzayı yarı fiyatına anında alabilirsiniz afiyet olsun.
Mesajın devamını gör...
10 Yorumla
7 ayİnsan emeği gücü gerektiren hiç bişeyi yapmam mümkün olan herşeyi dışardan söylerim mecbur kaldığım şeyleri kendim yaparım biraz üşengeçlik biraz rahatlık birazda vaktimi harcamak istememek oluyor sanırım ama maddi olarak hep üzülen ben oluyorum 😂
11 YorumlaYeme & İçme konusunda 934 cevap paylaştı. Hayatımda hiç dışarıdan pizza yemedim hep ev yapımı yiyorum
11 Yorumla
7 aydışardan söylerdim de şimdi fiyatlar çok uçtu öğrenciyim ona vereceğim paraya kilo mangala gidiyorum nadiren
10 Yorumla
7 ayEvde yapmak elbette daha iyi eğer biliyorsan ancak benim pek vaktim olmuyor o yüzden gidip dominosa gidip 2 tane xlarge gömüyorum.
10 YorumlaHiç evde denemedim ya evde iskender döner ekmek köfte ekmek fakir tatlısı vs vs biçok şey denedimde pizza denemedim
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 963 cevap paylaştı.
7 ayGüzel yapan yer olursa alırım. Dominos gibi yerlerden alınmaz malzemeden çalıyorlar.
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.
7 aydışarıda söylüyorum evde yapacak zamanım yok
10 Yorumla
7 ayPizza ve lahmacun gibi aşklar hem ustasından alınır hem de evde yapılır çok ta keyifli olur.
10 Yorumla
7 ayEvde yapıyorum kesinlikle dışarıda yediklerimden da iyi oluyor tadı
10 Yorumla
m 7 ayEvde de yapabiliyoruz ama bide kim uğraşacak ya o yüzden dışardan söylüyoruz 😅
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Pizza pek yiyen biri degilim. Yesemde dışarda yerim.
10 Yorumla
7 ayYani cebimdeki paraya göre değişiyor eğer param varsa alırım eğer sınırlıysa evde yaparım yine yaparım yani 😀
03 Yorumla- 7 ay
Yaaaaaa teşekkürler amin cümlemize inşallah 🤲 ❤️
- Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı.
7 ayEvde yaparım daha lezzetli
21 Yorumla Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Evde kendim 2 büyük tepsi yapar yerim.
12 YorumlaYeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Evde yapıyorum mük oluyor 😍😀
13 YorumlaYeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı. Uzun zamandır pizza yemedim.
15 YorumlaYeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. İkisinin tadı yeri ayrı
11 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 601 cevap paylaştı.
u 7 ayAnnemle beraber ev pizzası yapıyoruz
11 Yorumla Yeme & İçme konusunda 840 cevap paylaştı. Genelde evde yapılır bizde
11 YorumlaYeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Bazen evde bazen dışardan söylerim
13 Yorumla
u 7 ayAnnem yapar sağ olsun
13 Yorumla- 7 ay
Teşekkürler:)
- Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı.
7 ayEvde kendim yaparım
13 Yorumla- 7 ay
Teşekkürler 🌟
Yeme & İçme konusunda 887 cevap paylaştı. Nadiren evde disardayim yiyorum çok şık tükettiğim bir şey değil
00 Yorumla
s 7 ayEvdeysem kendim yurtta sipariş
20 YorumlaDışarıdan sipariş vermek.
20 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 649 cevap paylaştı.
7 ayGenelde evde yaparım
20 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 303 cevap paylaştı.
7 ayEn sevdiğim. pizza kendi pizzam
20 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı.
7 ayBimden hazır alıyorum
10 Yorumla Marketten donmuş pizza alırım genelde
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.
7 ayEvde kendim hazır lavaşa pizza yaparım
10 Yorumla
7 ayEvde yapmayı seviyorum
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 327 cevap paylaştı. Evde yaparız, bazende dışarıda yerim.
10 Yorumla
7 ayEvde. Dışarıdan hiçbir almak istemiyorum…
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı.
7 ayDışardan söylerim ev yapımı çok sarmıyor beni
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 980 cevap paylaştı.
7 ayEvde yaptığım daha güzel oluyor
10 Yorumla Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Genelde evde yaparım. Nadiren dışarıdan söylerim
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,9b cevap paylaştı.
7 ayEvde yapmayı tercih ederim
10 Yorumla
7 ayEvde yapılan daha leziz
11 YorumlaDışarıdan söylerim
10 Yorumla
7 ayÇok nadir tüketiyorum
10 Yorumla
7 ayEvde yaparım
30 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 639 cevap paylaştı.
7 ayEvde yaparım
20 Yorumla Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Pizza sevmem
20 Yorumla
7 ayDışardan söylerim
20 Yorumla- Devamını Gör (30)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 