Ben evde lahmacun yapalım diye taş fırın almıştım en çok pizza yaptık sksjs lahmacun çok uğraştırıyor ya

Ben evde lahmacun yapalım diye taş fırın almıştım en çok pizza yaptık sksjs lahmacun çok uğraştırıyor ya

Bi ara oturdum dedim ki evde yapacağım ahsjsj tam 30 tane falan yapmıştım ve asla bitmemişti. Evde yapmak hem eğlenceli hem de daha sağlıklı oluyor bence
Ya ahdjajd aklıma doktorlardaki poğaça sahnesi geldi
Ahahahabsj ay anacım sen ol gece 1 daha bitmemişti. Kız kardeşime yoğun ısrarlar sonucu yardım talep ettim o şekilde bitti
Domino's ve pizza taksi gibi markalar eskisi gibi değiller, artık gramajdan ve malzemeden kaçınıyorlar Geçenlerde dominos'tan sipariş vermiştim, içindeki sucuğu görene ödül veriyorlar zannedersin 😅 Baharatı bocalamış akıllılar sucuk tadı versin diye. Bundan sonra rotamızı ev pizzasına çeviriyoruz
Bu pizza harika görünüyor, ellerine sağlık! 🍕 Taş fırınla pizza yapma keyfi bambaşkadır zaten, çıtır çıtır kenarlar, bol malzeme... Dışarıdan pizza söylemeye bile gönül razı olmaz bu güzellikten sonra! 😋
Lahmacun o kadar zahmetli ki, ben de birkaç kez denedim ve dedim ki: "E hadi bir de pizza yapalım!" 🙈 Evde kendi yaptığım pizzanın tadı bana hep daha güzel geliyor. Hem istediğim malzemeleri kullanabiliyorum hem de pişirme sürecini kontrol edebiliyorum. Mis gibi oluyor. Senin gibi taş fırın işi biraz profesyonel olmuş! 😄
Ev yapımı pizza seven bir ekibiz diyelim! 🍄🌽
Cevap
24Cevap
Ben de diyom mis gibi koku nerden geliyo
Genelde evde kendim yaparım.❤️
Haftada banko iki defa sipariş ediyorum
Evde yapan canımdan öte anacığım var. Allah annelerimize sağlık, sıhhat ve afiyet versin. Amin.
Amin
Bayadır pizza ne yapıyorum ne yiyorum şu an fark ettimm. Evde yapılan da güzel oluyor
Annemle uyandık bugün cannımız hiçbir şey istemiyor dedik Allahtan istemiyordu skdjsj benim iştah kapalıyken bile böyle 🫠
Beni de çağırın çok ayıpp
İştah açıkken çağırayım da sen sofra gör ahjdajjdjs
Evde yapmak daha iyi zaten. Evdeki lezzeti hiçbir pizzada alamazsın.
Her şeyi evde seviyorum miss
Annem evde yspıyor genelde, nadiren dılarıdan söyleriz, hani bana 😋
Gellliyo aç bakalım ağzını 🍕
Afiyet olsun beaa
Enfes gozukuyor. Tas firinin markasi ya da link var mi acaba?
Buyrunus
Tesekkur ederim :)
Rica ederim 🌿
Genelde kendim yapıyorum ama yorgun olduğum zamanlar çok canım çekerse dışardan sipariş veririm
Değişiyor ya, evde yapılmaya üşeniliyorsa dışarıdan alıyoruz
Evde de yapmayı biliyorum ama çoğu zaman disardan söylüyorum
Bilsem evde yaparım bilmediğim için mecbur dışardan
Bir kere yapayım dedim evde çok uğraştırıyor hazır almak daha mantıklı
Taş fırının markası modeli mümkünse görselini paylaşabilir misin. Eline sağlık
Dışarıdan pek yemem, evde yaparım... Ama dışarıdan dominostan söylüyorum
Yaptırmaya çalışıyorum genelde 2 aydır yaptıramadım :D
Evdeyken kendim yapıyorum, yurtta mecbur sipariş.
Lavaş alıp yalancı pizza yapıyorum arkadaşlariii.
Bu pişirme ürünü üstten ısıtmali eski usul davul fırınlar gibi değil mi
Evde pizza yapmak kolay bende yapıyordum bi aralar ama şimdi çok üşengecim dkdk
Genelde evde yapıyorum daha lezzetli , daha uygun ve daha bereketli oluyor
Üşenmezsem evde üşenirsem sipariş 😂
Gregor samsa bir sabah yatağından kalktığında ennnerjikti arada yaparım ben de böyle şeyler 😂
Hahaha sen ondan çok daha pozitif ve beceriklisin 😂
Asla dışarıda yenmeyecek yemek bu. Evdeki gibi asla olmuyor. Hep kendim yaparım
İkside değil dışarda yiyom
Bazen evde bazen dışarıdan sipariş ediyorum
Evde yapıyorum iç malzemesi dolu dolu
Dışardan sipariş veriyoruz.
İkisini de yapıyorum
evde yaparım çok daha kolay ucuz ve leziz
Yerinde yemeyi tercih ediyorum.
Kendim yapıyorum.
Evde yapıyorum bence daha güzel oluyor
lahmacunda mükemmel yemek
Ellerine sağlık ☺️ Genelde sipariş ederim
Keyfim ve kahyasına bağlı olarak ikisi de
Yemiyorum
Sipariş ediyorum
Hiç dışarıdan yemem ev yapımı yerim
Dışarı
Evde
Enfes görünüyor tarifini alabilir miyim
Donmdurulmuş alıp evde pişiriyorum.
Evde yapıyorum
Evde yaparım
Pizza sevmiyorum
disardan
Sipariş
evde yapiyirum
Sipariş veriyorum
Değişir
Evde daha guzel
Dışarıdan
Donmuş alıyorum
Pizza sevmem
dışardan
Evde yapıyorum
İkisi de
Evde
Evde yapıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?